Quote (Svartermetalisk @ Sep 2 2012 08:04pm)
Dom borde köra kameror och varje lag borde få överklaga 1-2 domslut per match.
Systemet dom har nu suger aidsinfekterad åsnepenis
NFL tack vet jag bra system.
Där har dom just detta.
Varje spelparti som slutar med ett mål (eller, i deras fall, touchdown) kollas så att det verkligen var en touchdown och inte så att snubben stod utanför eller inte nådde fram till end zone.
Varje tränare har också en challenge som dom kan använda, en i var halvlek, där dom kan överklaga ett beslut och tvinga domarna att kolla på repris i flera olika vinklar.
För hightech? Nä, bara logiskt.