d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1828384858698Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 2 2012 08:26am
Faaan så gött Arsenal! Nu jävlar kommer vi igång :)
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Sep 2 2012 08:58am
3 riktigt fina poäng :hail:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 2 2012 09:02am
Quote (ddown @ Sep 2 2012 04:58pm)
3 riktigt fina poäng  :hail:


Du måste känna dig extra glad när domarna väljer att inte döma mål när bollen är en meter inne.
Grattis, tre välförtjänta poäng AIK! :thumbsup:

Jävla apor.
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 2 2012 11:58am
Både Arsenal och Elfsborg vann idag.. Nice nice :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 2 2012 12:04pm
Dom borde köra kameror och varje lag borde få överklaga 1-2 domslut per match.

Systemet dom har nu suger aidsinfekterad åsnepenis

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 2 2012 12:04pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 2 2012 12:15pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 2 2012 08:04pm)
Dom borde köra kameror och varje lag borde få överklaga 1-2 domslut per match.

Systemet dom har nu suger aidsinfekterad åsnepenis


NFL tack vet jag bra system.
Där har dom just detta.
Varje spelparti som slutar med ett mål (eller, i deras fall, touchdown) kollas så att det verkligen var en touchdown och inte så att snubben stod utanför eller inte nådde fram till end zone.
Varje tränare har också en challenge som dom kan använda, en i var halvlek, där dom kan överklaga ett beslut och tvinga domarna att kolla på repris i flera olika vinklar.

För hightech? Nä, bara logiskt.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 3 2012 03:45am
Arsenal> all
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 3 2012 03:46am
Quote (umade @ 2 Sep 2012 17:02)
Du måste känna dig extra glad när domarna väljer att inte döma mål när bollen är en meter inne.
Grattis, tre välförtjänta poäng AIK! :thumbsup:

Jävla apor.


Du kan dock inte skylla "det" på oss att ni inte behåller er ledning utan att vi faktiskt gör 2 och vänder.. DÄREMOT kan du skylla allt på domarna som var rätt horribla och tappade kontrollen flera gånger över händelserna.. Det är helt otroligt att dom missade se att den var inne när jag såg det från sittplats heeelt på andra sidan plan. Men men var väl mitt tur som gav det (+ zebbe hade lirat 20kr på er.. var väl det förbjudna?)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 3 2012 05:27am
Quote (berhemuli @ Sep 3 2012 11:46am)
Du kan dock inte skylla "det" på oss att ni inte behåller er ledning utan att vi faktiskt gör 2 och vänder.. DÄREMOT kan du skylla allt på domarna som var rätt horribla och tappade kontrollen flera gånger över händelserna.. Det är helt otroligt att dom missade se att den var inne när jag såg det från sittplats heeelt på andra sidan plan. Men men var väl mitt tur som gav det (+ zebbe hade lirat 20kr på er.. var väl det förbjudna?)


:mad: :fume: :angry:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 12 2012 05:03am
VAD VAR DET JAG SA WAAAAAAAA
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article15426239.ab

LÄMNA ARSENAL FÖR PENKAR OCH BLI SKADAD JIEJIEJIEJIE
Go Back To Svenska Topic List
Prev1828384858698Next
Add Reply New Topic New Poll