d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18283848586100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Dec 2 2009 02:47pm
Quote (Goss3N @ Dec 2 2009 08:45pm)
var bor du?


jag bor i piteå uppe i norrland :)
har dock inte kommit så mkt snö än :( men man får hoppas på det bästa :)
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Dec 2 2009 02:48pm
Doublepost is not nies
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 02:50pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 09:45pm)
På tal om Tal sorcar så har jag en asnajs ide

Jag ska kirra ihop en sorc med Ful Tal-Rasha men med helt GG charms / socs

Vi snackar 20 / 20 torch 20 / 18+ anni, full 40+ life skillers osv sen ska jag dra o äga pubs med den bara för att ingen vill få spö av en sorc med MF eq :Rofl:


Jag hade en gammal m8 som körde en fett skön blizz tal sorc. Värt att testa ! :)


Min talsorc har varken cta , merc eller 105 fcr! ;)

This post was edited by ZippYz on Dec 2 2009 02:50pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 2 2009 02:50pm
Quote (Fisken93 @ Dec 2 2009 09:47pm)
jag bor i piteå uppe i norrland :)
har dock inte kommit så mkt snö än :( men man får hoppas på det bästa :)


jo nog vet jag vars det ligger :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 2 2009 02:51pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 Dec 2009 22:45)
På tal om Tal sorcar så har jag en asnajs ide

Jag ska kirra ihop en sorc med Ful Tal-Rasha men med helt GG charms / socs

Vi snackar 20 / 20 torch 20 / 18+ anni, full 40+ life skillers osv sen ska jag dra o äga pubs med den bara för att ingen vill få spö av en sorc med MF eq :Rofl:


Rasha firesorc är askul, hade en sån förr och tillochmed jag kunde äga de flesta pubs ^_^
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 2 2009 02:52pm
Quote (ZippYz @ Dec 2 2009 08:50pm)
Jag hade en gammal m8 som körde en fett skön blizz tal sorc. Värt att testa ! :)


Min talsorc har varken cta , merc eller 105 fcr! ;)
usch

Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 02:52pm
Quote (Mabouse @ Dec 2 2009 09:52pm)
usch


Haha ,jamen vad ska man göra med 20 fg ? ;)
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Dec 2 2009 02:53pm
Quote (ZippYz @ Dec 2 2009 09:52pm)
Haha ,jamen vad ska man göra med 20 fg ? ;)


14.37*
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 2 2009 02:53pm
Quote (ZippYz @ 2 Dec 2009 22:52)
Haha ,jamen vad ska man göra med 20 fg ? ;)


hihihiihihihih
hihihiihihihih
hihihiihihihih
hihihiihihihih
hihihiihihihih

noterade precis 14.37
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 2 2009 02:53pm
Quote (SCXiao @ Dec 2 2009 09:51pm)
Rasha firesorc är askul, hade en sån förr och tillochmed jag kunde äga de flesta pubs ^_^


hur mycket kostar en sån, typ
:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev18283848586100Next
Closed New Topic New Poll