d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev182838485861131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 2 2011 09:56pm
hur får man dom andra karaktärerna? :'d låser man upp dom med IP ? och äre samma med skins?
frågar här för att jag inte orkar läsa mig fram ^_^
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 2 2011 10:05pm
Quote (HaLLuXX @ Jan 3 2011 04:56am)
hur får man dom andra karaktärerna? :'d låser man upp dom med IP ? och äre samma med skins?
frågar här för att jag inte orkar läsa mig fram ^_^


Varje vecka finns det x antal "prova på" gubbar
Du kan köpa gubbar för ip
Billigaste ligger på 150 ip tror jag och dyraste ligger på 6.3k ip

Skins kan du bara köpa med riot points som du får utav irl cash
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 2 2011 10:39pm
Quote (Undousuru @ 3 Jan 2011 05:05)
Varje vecka finns det x antal "prova på" gubbar
Du kan köpa gubbar för ip
Billigaste ligger på 150 ip tror jag och dyraste ligger på 6.3k ip

Skins kan du bara köpa med riot points som du får utav irl cash


Billigaste är 450, fast dom suger :O

Quote (HaLLuXX @ 3 Jan 2011 04:56)
hur får man dom andra karaktärerna? :'d låser man upp dom med IP ? och äre samma med skins?
frågar här för att jag inte orkar läsa mig fram ^_^


Micke har börjat alltså :O
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 2 2011 10:41pm
Quote (ChingeR @ Jan 3 2011 05:39am)
Billigaste är 450, fast dom suger :O



Micke har börjat alltså :O


stämmer nog, kayle eller ashe om jag inte har helt fel

Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 2 2011 10:49pm
Quote (ChingeR @ Jan 3 2011 04:39am)
Billigaste är 450, fast dom suger :O



Micke har börjat alltså :O


spelat ett tag xd
Quote (Undousuru @ Jan 3 2011 04:05am)
Varje vecka finns det x antal "prova på" gubbar
Du kan köpa gubbar för ip
Billigaste ligger på 150 ip tror jag och dyraste ligger på 6.3k ip

Skins kan du bara köpa med riot points som du får utav irl cash


ty ^_^
Quote (Undousuru @ Jan 3 2011 04:41am)
stämmer nog, kayle eller ashe om jag inte har helt fel

ashe kan man ju göra bra :'d


This post was edited by HaLLuXX on Jan 2 2011 10:51pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 2 2011 10:51pm
Quote (HaLLuXX @ 3 Jan 2011 05:49)
spelat ett tag xd


ty ^_^


Ska bli kul att dra något game med/mot dej ;)
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 2 2011 10:52pm
Quote (ChingeR @ Jan 3 2011 04:51am)
Ska bli kul att dra något game med/mot dej ;)


haha xd är typ lvl 6 tror jag :'d
nästan 7

This post was edited by HaLLuXX on Jan 2 2011 10:52pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 3 2011 02:39am
Quote (HaLLuXX @ 3 Jan 2011 04:56)
hur får man dom andra karaktärerna? :'d låser man upp dom med IP ? och äre samma med skins?
frågar här för att jag inte orkar läsa mig fram ^_^


post 701 kk thx bai


Quote (ChingeR @ 3 Jan 2011 05:39)
Billigaste är 450, fast dom suger :O



Micke har börjat alltså :O


dock har priset inget över huvudtaget med hur bra hjälten är fyi :)

Och ja, billigaste är 450 ip.

Prisklasserna är: 450, 1350, 3150, (och den nya) 4800, och 6300.


Quote (HaLLuXX @ 3 Jan 2011 05:52)
haha xd är typ lvl 6 tror jag :'d
nästan 7


gz, roligt att en till har börjat :)
Member
Posts: 205,326
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 3 2011 06:52am
JÄVLAR vilket troll game..

Sluta med 25/2/8 sen turret diva jag i slutet :D dom aegde i början men vi slamma dom sen.. var typ 60+ - 18 i stats..

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 3 2011 07:02am
Quote (ChingeR @ Jan 3 2011 05:39am)
Billigaste är 450, fast dom suger :O



Micke har börjat alltså :O


de som kostar 450 ip kan vara bra bara man vet hur man ska spela dem.
Go Back To Svenska Topic List
Prev182838485861131Next
Add Reply New Topic New Poll