Quote (pawa @ 17 Apr 2010 12:02)
dem borde ha någon slags concederegel som på dotapickup, där får man inte conceda innan 50 minuter.
50 hade varit fett jobbigt, inte längre än 30 imo. om det är så illa så bör motståndarlaget redan ha vunnit vid den tiden ändå, om de inte bara drygar för att få kills
