d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev18283848586329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 17 2010 03:32am
Quote (pawa @ Apr 17 2010 08:55am)
det brukar vara så :P man är typ 3 mates som lirar så hamnar man med ett par EM-balubasar som bara epicfailar allt

Mhm, så jävla sorgligt. Fick dock inga retards detta game, trots det var 1500psr (ranked). 7-0 med Corrupted sen concedade dem :/
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 17 2010 06:02am
Quote (x17 @ 17 Apr 2010 10:32)
Mhm, så jävla sorgligt. Fick dock inga retards detta game, trots det var 1500psr (ranked). 7-0 med Corrupted sen concedade dem :/


dem borde ha någon slags concederegel som på dotapickup, där får man inte conceda innan 50 minuter.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Apr 17 2010 06:09am
Quote (pawa @ 17 Apr 2010 12:02)
dem borde ha någon slags concederegel som på dotapickup, där får man inte conceda innan 50 minuter.


50 hade varit fett jobbigt, inte längre än 30 imo. om det är så illa så bör motståndarlaget redan ha vunnit vid den tiden ändå, om de inte bara drygar för att få kills <_<
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 17 2010 06:42am
Quote (pawa @ Apr 17 2010 12:02pm)
dem borde ha någon slags concederegel som på dotapickup, där får man inte conceda innan 50 minuter.

Det är ju 15 minuter i HoN, vilket dock är på tok för länge om man själv är i laget med 4 efterblivna snubbar som feedar som aldrig förr. Då vill man ju conceda efter 5 min ;P
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 18 2010 04:32am
27-4 med corrupted precis, jag är dålig..
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 18 2010 04:40am
Quote (x17 @ Apr 18 2010 11:32am)
27-4 med corrupted precis, jag är dålig..


spelar man med retards så...
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 18 2010 04:44am
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 18 2010 04:46am
Quote (pawa @ Apr 18 2010 11:44am)
http://www.youtube.com/watch?v=tAKPqpN85-I


du är sen, postade den igår :(
indirekt dock
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 18 2010 05:08am
Quote (d0oh @ Apr 18 2010 10:40am)
spelar man med retards så...

Va?
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Apr 18 2010 05:27am
2v2 sökes. Ni bestämmer map/mode.
Go Back To Svenska Topic List
Prev18283848586329Next
Add Reply New Topic New Poll