d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev18182838485159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Feb 13 2015 01:25pm
800 dpi 1 sens

get on my level
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 13 2015 02:05pm
Försöker fixa lite nya skins.. Blev skitsugen på att bränna allt fg på keys och öppna lite kistor. Worst idea ever men jag är ändå sugen :lol:

Edit: Kille öppnat kistor och får detta på de 6 första.



Mer värt än alla mina jag har öppnat tesammans :loL:

This post was edited by Makta on Feb 13 2015 02:07pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Feb 13 2015 04:42pm
Quote (Makta @ Feb 13 2015 09:05pm)
Försöker fixa lite nya skins.. Blev skitsugen på att bränna allt fg på keys och öppna lite kistor. Worst idea ever men jag är ändå sugen :lol:

Edit: Kille öppnat kistor och får detta på de 6 första.

http://i57.tinypic.com/1zeb7eb.jpg

Mer värt än alla mina jag har öppnat tesammans :loL:


såg de

ungjävel ^^
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 13 2015 05:20pm
Quote (Kerzhakov @ 13 Feb 2015 23:42)
såg de

ungjävel ^^


Du håller jag slår.. :angry:

Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Feb 13 2015 06:18pm
Quote (Makta @ Feb 14 2015 12:20am)
Du håller jag slår.. :angry:


i agree, watchout for papa
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 14 2015 08:20am
Quote (Kerzhakov @ 13 Feb 2015 20:25)
800 dpi 1 sens

get on my level


1600dpi 0.4 sens
Ples
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Feb 14 2015 10:25am
Quote (Yllegarnet @ 13 Feb 2015 19:01)
gärna med någon dag :lol:


Absoult ylle, adda Bracecco.

Quote (Kerzhakov @ 13 Feb 2015 19:23)
Kan du deranka mitt nya konto?
den har 6 matcher, man möter just nu LEM/supreme, tanken var att den skulle vara silver rank efter 10 matcher..... :ph34r:


inte tid denna vecka riktigt :p

This post was edited by Brasken on Feb 14 2015 10:29am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 14 2015 03:29pm
Quote (Kerzhakov @ 13 Feb 2015 18:23)
Kan du deranka mitt nya konto?
den har 6 matcher, man möter just nu LEM/supreme, tanken var att den skulle vara silver rank efter 10 matcher..... :ph34r:


Du måste ju torska lite matcher och tka o ha dig, samt vinna matcher med keffa stats för att gå silver
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Feb 14 2015 03:40pm
Quote (ChingeR @ Feb 14 2015 10:29pm)
Du måste ju torska lite matcher och tka o ha dig, samt vinna matcher med keffa stats för att gå silver


förlorat 2 matcher och 8 vinster...

första 6 matcherna gjorde jag inte ett piss i laget, sedan trolla man och körde endast deagle, råka få 4k alla hs etc

roligt och se hur kassa vissa är i lem när man kan trolla utan ljud och köra bara deagle och mosa ändå ._.
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Feb 14 2015 04:42pm
Jag märkte när jag köpte nytt konto att ifall du köar med polare och dom är x-rank så kommer du spela mot den ranken hela vägen igenom din "trial" tid
Go Back To Svenska Topic List
Prev18182838485159Next
Closed New Topic New Poll