d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Path Of Exile
Prev18182838485184Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 22 2013 03:50pm
PoE e kul men ändå så mycket sämre än d2 :/

tror ja drar tillbaka till d2 nonladder och skapar en hybrid ama även om det nästan dött ut

This post was edited by ownyaah on Nov 22 2013 03:51pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 23 2013 10:56am
Quote (ownyaah @ 22 Nov 2013 23:50)
PoE e kul men ändå så mycket sämre än d2 :/

tror ja drar tillbaka till d2 nonladder och skapar en hybrid ama även om det nästan dött ut


Har du tröttnat?
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 23 2013 11:03am
Quote (SpAz. @ Nov 23 2013 05:56pm)
Har du tröttnat?


typ, d2 dock helt enkelt bättre och roligare.. Finns knappast någon pvp på PoE och även där fattas det mycket stora delar av spelet för att göra det omfattande och välgrundat (unqiues, skills etc)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 23 2013 11:14am
Ska börja om på domination istället för standard league.

Vad för gubbe ska man göra? kommer inte köra pvp alls, enbart mfa, så builden behöver funka för att mfa effektivt!
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 23 2013 11:32am
Quote (ChingeR @ Nov 23 2013 06:14pm)
Ska börja om på domination istället för standard league.

Vad för gubbe ska man göra? kommer inte köra pvp alls, enbart mfa, så builden behöver funka för att mfa effektivt!


umm, finns ingen go2 build för mf just nu, sedan spork nerfen iallafall. Handlar mera om att köra en build man gillar som e relativt effektiv + med mf på gear pieces
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 24 2013 01:28pm
Började om på domination nu med en polare

kör mace+shield build med lightning strike
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 24 2013 01:55pm
Quote (ownyaah @ 23 Nov 2013 19:03)
typ, d2 dock helt enkelt bättre och roligare.. Finns knappast någon pvp på PoE och även där fattas det mycket stora delar av spelet för att göra det omfattande och välgrundat (unqiues, skills etc)


Hmm. Knepigt. Just nu tycker jag att det är svinbra, men något gnager att det fattas... jag slutade under betan o gick tillbaka till d2 utan att eg veta varför. Kunde inte sätta fingret på det...
kanske är det nostalgi och fel speltitel som är orsaken? Inte rätt atmosfär? Inte nog spännande pvp? Vem vet
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Nov 24 2013 03:45pm
Såg feta links...

..tabula rasa
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Nov 24 2013 03:49pm
Quote (SpAz. @ 24 Nov 2013 20:55)
Hmm. Knepigt. Just nu tycker jag att det är svinbra, men något gnager att det fattas... jag slutade under betan o gick tillbaka till d2 utan att eg veta varför. Kunde inte sätta fingret på det...
kanske är det nostalgi och fel speltitel som är orsaken? Inte rätt atmosfär? Inte nog spännande pvp? Vem vet


Anledningen till att jag anser att PoE är tråkigt atm för mig är för att vi är antingen 1 eller 2 pers some spelar ihop,
vad ajg skulle vilja är att ha typ ett team som kör tillsammans med x antal auras osv osv

D2 däremot är nått jag aldrig kommer gå tillbaka till, kanske för att spela en reset och spela i 3-5dagar men inget mer än så
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 24 2013 04:57pm
http://www.youtube.com/watch?v=ONDaFs3uky0

storm call var ganska cool faktiskt
Go Back To Svenska Topic List
Prev18182838485184Next
Add Reply New Topic New Poll