Quote (SpAz. @ 24 Nov 2013 20:55)
Hmm. Knepigt. Just nu tycker jag att det är svinbra, men något gnager att det fattas... jag slutade under betan o gick tillbaka till d2 utan att eg veta varför. Kunde inte sätta fingret på det...
kanske är det nostalgi och fel speltitel som är orsaken? Inte rätt atmosfär? Inte nog spännande pvp? Vem vet
Anledningen till att jag anser att PoE är tråkigt atm för mig är för att vi är antingen 1 eller 2 pers some spelar ihop,
vad ajg skulle vilja är att ha typ ett team som kör tillsammans med x antal auras osv osv
D2 däremot är nått jag aldrig kommer gå tillbaka till, kanske för att spela en reset och spela i 3-5dagar men inget mer än så