d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev18182838485229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 01:01pm
Quote (Malmy @ 7 Apr 2013 20:59)
oooh loan shark moment! :P

Du vet väl att du aldrig ska spela för lånade pengar?? Eller läser du inte Svsp's fina texter? :P


Haha, lånar ibland för speciella tours, betalar tillbaka med ränta ^^ kom dock på att jag har en del fpp's så testar satelliterna, avreggar från touren jag vinner eventuellt plats till o reggar till denna :P



och angående om du e kvar 03.00 att fortsätta är bara o brygga massa kaffe eller något ^^ Som längst satt jag i en turnering i 14h.... :D Vann den dock ^^

This post was edited by berhemuli on Apr 7 2013 01:02pm
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 01:03pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 20:01)
Haha, lånar ibland för speciella tours, betalar tillbaka med ränta ^^  kom dock på att jag har en del fpp's så testar satelliterna, avreggar från touren jag vinner eventuellt plats till o reggar till denna :P



och angående om du e kvar 03.00 att fortsätta är bara o brygga massa kaffe eller något ^^  Som längst satt jag i en turnering i 14h.... :D Vann den dock ^^


haha ja med tanke på mina sömnproblem så behöver jag knappt kaffe ^^ det blir inga problem, däremot känns det inte som att jag kommer vara kvar så länge, har en dålig vibe just nu, men men bara fortsätta spela så bra som möjligt och hoppas på det bästa :)

edit: hur mycket vann du på den turneringen? :)

This post was edited by Malmy on Apr 7 2013 01:04pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 01:06pm
Quote (Malmy @ 7 Apr 2013 21:03)
haha ja med tanke på mina sömnproblem så behöver jag knappt kaffe ^^ det blir inga problem, däremot känns det inte som att jag kommer vara kvar så länge, har en dålig vibe just nu, men men bara fortsätta spela så bra som möjligt och hoppas på det bästa :)

edit: hur mycket vann du på den turneringen? :)


Det var någon 10punds turnering då.. tror första priset var på runt 1400pund och kursen låg på ca 13.5kr per pund då. Spelades på william hill.

Farsan slängde in 11$, eller lirar på hans konto.. 50/50 på vinsterna ^^ får lira yay :
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 01:07pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 20:06)
Det var någon 10punds turnering då.. tror första priset var på runt 1400pund och kursen låg på ca 13.5kr per pund då. Spelades på william hill.

Farsan slängde in 11$, eller lirar på hans konto.. 50/50 på vinsterna ^^ får lira yay :


GL GL :)

Och det var en fin vinst :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 01:10pm
Quote (Malmy @ 7 Apr 2013 21:07)
GL GL :)

Och det var en fin vinst :)


Ah jo var ett tag sen, men william hill på den tiden var guld, vann en del i pund då ^^ Men då vart jag ung och pokern var inte så utbredd som nu.
Enda negativa med o börja lira poker nu är att jag sovit ca 2timmar efter nattjobbet, vart på match, är aptrött redan nu.. Men får jag en bra start, så piggnar jag nog till.
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 01:11pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 20:10)
Ah jo var ett tag sen, men william hill på den tiden var guld, vann en del i pund då ^^ Men då vart jag ung och pokern var inte så utbredd som nu.
Enda negativa med o börja lira poker nu är att jag sovit ca 2timmar efter nattjobbet, vart på match, är aptrött redan nu.. Men får jag en bra start, så piggnar jag nog till.


precis och i värsta fall är det bara 11$ :) så det är ju värt det, vad nickar du nu då?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 01:11pm
Quote (Malmy @ 7 Apr 2013 21:11)
precis och i värsta fall är det bara 11$ :) så det är ju värt det, vad nickar du nu då?


palettefleuv
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 01:12pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 20:11)
palettefleuv


oki :)


edit: Torskade AK mot A3 vi var all in preflop, han träffade en 3a :/


Skämt beat, men har 2k kvar i stacken >.<


Edit 2: åkte ut mot en flush. inte bra spelat, men men >.<


Edit 3: Fin AA där Berhe :)

Edit 4: Dubblade på 1.5k'n jag spelar, 65k stack nu, 350/700 blinds, #21/ 435 , Snart i pengarna iaf :)

This post was edited by Malmy on Apr 7 2013 01:32pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 7 2013 01:47pm
morsan ringde, vart lite ofokuserad där ett tag.. men gick ändå hyffsat, höll på att missa min AA ^^

34k stack nu iaf.. rullar på bra.
Retired Moderator
Posts: 13,413
Joined: Aug 27 2006
Gold: 44,541.48
Trader: Trusted
Apr 7 2013 01:49pm
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2013 20:47)
morsan ringde, vart lite ofokuserad där ett tag.. men gick ändå hyffsat, höll på att missa min AA ^^

34k stack nu iaf.. rullar på bra.


Du har haft bra resultat med AA iaf :)

fortsätt så :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev18182838485229Next
Add Reply New Topic New Poll