d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1818283848598Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 19 2012 12:46pm
Quote (berhemuli @ Aug 19 2012 07:12pm)
Har du sett hur han skriver annars? Han driver totalt med allt vad svensk grammatik innebär. En vanlig (vad dom nu kallas, tweet?) är typ "hahahha jag har inte kåntakterna men jag kan försöka dra i lite trådar. Du dah skaru kåmma å hålla igång här? "  Han kör rinkeby style. :D


OBV.


HAHA
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 25 2012 01:42pm
3-1
U mad? :blush:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 25 2012 02:05pm
bowling säsongen har börjat igen Wieee!

hoppas jag kommer upp i division 1 i år. så grymt stor skilland på 1an och 2an i snitt poäng :)

de flesta i 2an spelar på allt från 165 till 230

1an spelar 210 och uppåt :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 26 2012 11:24am
Sjukt häcken! vände mot ellos 1-2 till 4-2! varav sista målet galen miss av nån elfsborgsspelare. Allsvenskan lever än!

AIK vann också.. karikari hade tur o fick in målet på en fin inlägg av lalawele atakora!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 26 2012 11:29am
Quote (berhemuli @ 26 Aug 2012 19:24)
Sjukt häcken! vände mot ellos 1-2 till 4-2! varav sista målet galen miss av nån elfsborgsspelare.  Allsvenskan lever än!

AIK vann också.. karikari hade tur o fick in målet på en fin inlägg av lalawele atakora!


What the...
Afrikas IK?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 26 2012 11:31am
Quote (PlaaD @ 26 Aug 2012 19:29)
What the...
Afrikas IK?


Är det en nyhet att AIK gillar afrikaner?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 26 2012 11:32am
Quote (berhemuli @ 26 Aug 2012 19:31)
Är det en nyhet att Makta gillar afrikaner?


fix'd
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 28 2012 07:55pm
BANGURA TILLBAKA I AIK! SM GULD SM GULD SM GULD!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 31 2012 05:50am
AIKs grupp blev PSV, napoli och dnipro.. aja.. lär bli torsk :D Men ser framemot psv och napoli!
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 1 2012 07:04pm


:|
Go Back To Svenska Topic List
Prev1818283848598Next
Add Reply New Topic New Poll