d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18182838485100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 2 2009 02:21pm
Quote (Ex1t @ Dec 2 2009 09:20pm)
när jag var i ryssland var det -37 när vi spelade mot norge ^^


O_OO
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Dec 2 2009 02:23pm
Quote (PhearCIII @ Dec 2 2009 09:21pm)
O_OO


Beat it ^^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 2 2009 02:30pm
Quote (Ex1t @ 2 Dec 2009 22:23)
Beat it ^^


will do, ska kolla temperaturen nästa vecka B)
Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Dec 2 2009 02:41pm
varför klagar så många över minus grader för? :P
vintern är ju det skönaste !
mkt snö också är det perfekt vid -11 grader ungefär, så jäkla skönt att vara ute då :)
vinter <3
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 02:42pm
Vad pysslar ni med atm då göbs? ^^

Quote (Fisken93 @ Dec 2 2009 08:41pm)
varför klagar så många över minus grader för? :P
vintern är ju det skönaste !
mkt snö också är det perfekt vid -11 grader ungefär, så jäkla skönt att vara ute då :)
vinter <3


Stockholmare, jag tål kyla mkt bättre än de flesta jag känner men stockholmare is stockholmare

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 2 2009 02:42pm
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 02:42pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 09:42pm)
Vad pysslar ni med atm då göbs? ^^


Pysslat ihop en tal mf sorc som jag mfar lite med :D
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 2 2009 02:42pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 08:42pm)
Vad pysslar ni med atm då göbs? ^^
roflar som fan

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 02:45pm
Quote (ZippYz @ Dec 2 2009 08:42pm)
Pysslat ihop en tal mf sorc som jag mfar lite med :D


På tal om Tal sorcar så har jag en asnajs ide

Jag ska kirra ihop en sorc med Ful Tal-Rasha men med helt GG charms / socs

Vi snackar 20 / 20 torch 20 / 18+ anni, full 40+ life skillers osv sen ska jag dra o äga pubs med den bara för att ingen vill få spö av en sorc med MF eq :Rofl:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 2 2009 02:45pm
Quote (Fisken93 @ Dec 2 2009 09:41pm)
varför klagar så många över minus grader för? :P
vintern är ju det skönaste !
mkt snö också är det perfekt vid -11 grader ungefär, så jäkla skönt att vara ute då :)
vinter <3


var bor du?
Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Dec 2 2009 02:45pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 08:42pm)
Vad pysslar ni med atm då göbs? ^^


sitter bara säckar vid datorn har lite tråkigt idag :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev18182838485100Next
Closed New Topic New Poll