d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev181828384851131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 1 2011 05:01pm
Quote (swewik @ Jan 1 2011 11:52pm)
Tyckte den här behövde en litten up:

EU SERVERN:

Litttle_Brother Ingamename: Tenoziw, ThisIsMyName
Nickeee Ingamename: Nickee, Nickeee
Kaptenen Ingamename: Miklagaard
Yllegarnet Ingamename: DefeQt
DoOmY Ingamename: Itzini
CandyThat Ingamename: Aweish
HereToOwn Ingamename: Morot
nattbuss807 Ingamename: chefen123
Undousuru (f.d CroxiZ) Ingamename: CroxiZ, Qwertrewq
PurpleTPScrollsWTF Ingamename: R4P3
d0oh Ingammename: TuRkN
sturm Ingamename: Sturmish
Marcusd0 Ingamename: Marcusd0
swewik Ingamename: swewik
fideuu Ingamename: FredrikAndersson
LinkToMyProfile Ingamename: Exists
ownyaah Ingamename: OwnyaahQ
chinger Ingamename: Chinger
eWasteIngamename: DumFan
DeadlylulZ Ingamename: iDropZ
tOFFELiKastrullen Ingamename: SaucepanKaoz
Micke9111 Ingamename: PhreeBirdz



hade så jäkla många random friends som försvinner :)


den uppdaterades för mindre än en veckas sedan, tror inte så många nya har börjat ^_^

E/ Snarare 4 dagar sedan ^^

This post was edited by Undousuru on Jan 1 2011 05:02pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 1 2011 05:06pm
jaja va jobbigt att gå tillbaka och hitta den iaf -.-'
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 1 2011 10:37pm
fick nyss 12 3 11 me kennen eZ
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 2 2011 03:24am
Så ägde man 3 ranks irad, vann 1 >-<

Sjukt dålig rating, solo queue for the fails!
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 2 2011 05:27am
Quote (Litttle_Brother @ 2 Jan 2011 10:24)
Så ägde man 3 ranks irad, vann 1 >-<

Sjukt dålig rating, solo queue for the fails!


lmk om du behöver pro b)

Gick ju bra sist.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 2 2011 11:25am
Gjorde en rätt fin warwick signature nyss =)

texten vart helt fked up. :S

This post was edited by eWaste on Jan 2 2011 11:25am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 2 2011 11:57am
har prövat ett par game och junglat med ca 12 olika gubbar, mina favoriter blir från top 1-5 1, Nunu 2, Fiddle sticks 3, Tryndamere 4, shaco 5, amumu Ww är också rolig men för enkel och simpel :) sen kommer nog trundle och Udyr, Udyr va rätt nice med.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 2 2011 11:58am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 2 2011 03:28pm
ewaste den blev najz ge mig den med mitt namn på ty :) xD


btw om den listan e up to date så e inte mitt nick med :)

men det står i min sign. vill ni lira och jag e inne så lirar jag föredrar premades ist för random idioter e inte lvl 30 än e lvl 28 spelar akali eller malzah för det mesta men kan spela ww med :)

This post was edited by Ez4Real on Jan 2 2011 03:31pm
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 2 2011 03:29pm
Quote (Ez4Real @ Jan 2 2011 10:28pm)
ewaste den blev najz ge mig den med mitt namn på ty :) xD


hehe =)
kanske de ;)
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 2 2011 09:46pm
Sick game med nunu nyss, aja

5 10 32

Dmg taken 103.048
Team dmg taken 347.963

Tycker det får ses som godkänt


Guardian Angel
Mercurys Treads
Warmog's Armor
Thornmail
Force of Nature
Randuin's Omen
Go Back To Svenska Topic List
Prev181828384851131Next
Add Reply New Topic New Poll