d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev18182838485329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,539
Joined: Jun 30 2007
Gold: 3,740.20
Apr 11 2010 01:37pm
Quote (d0oh @ 11 Apr 2010 20:30)
din PSR spelar ingen roll på vad du får för stats
din PSR ökas/minskas om du förlorar eller vinner
vinner du ökas den
förlorar du sänks den
varsego


ok, tack.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Apr 11 2010 01:51pm
Quote (TNA_eliteN @ 11 Apr 2010 19:37)
ok, tack.


Frågan är hur du kunde förlora ett game där du hade 22/2 :unsure:
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 15 2010 07:23am
bump för hontopicen
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 15 2010 08:02am
Två vunna ranked games idag, 4-0 med pyro och sen 3-0 med pebbles. Nu äre dags för That 70's Show paus.
Member
Posts: 1,494
Joined: Mar 5 2009
Gold: 0.00
Apr 16 2010 09:16am
Quote (Sandman423 @ Apr 7 2010 10:53am)
gzz

lyckades carrya mina 1400 psr vänner till 1700, så det blir rätt tungt att spela no ab mot folk som "förtjänat" det, haha. Men skitkul är det.


Hörrudu, nu är det så att jag carryar lika mycket som dig... sen ankan och dem är ju debateable.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 16 2010 09:54am
Quote (x17 @ 15 Apr 2010 15:02)
Två vunna ranked games idag, 4-0 med pyro och sen 3-0 med pebbles. Nu äre dags för That 70's Show paus.


http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=39486914

20-1 med bh ^^
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 16 2010 10:42am
Quote (pawa @ Apr 16 2010 03:54pm)

Haha, svårt spel? :D
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 17 2010 02:17am
Quote (x17 @ 16 Apr 2010 17:42)
Haha, svårt spel? :D


engineern mitten hade inte mycket att säga till emot en bloodhunter :P fick ju alla creeps ^^ sen roamade jag solo och rapade allt :P
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 17 2010 02:47am
Quote (pawa @ Apr 17 2010 08:17am)
engineern mitten hade inte mycket att säga till emot en bloodhunter :P fick ju alla creeps ^^ sen roamade jag solo och rapade allt :P

hihi, vid såna games sitter man bara och ler för sig själv :D fan vad jag hatar kuksugar noobs, vi lirade precis 3v5 och ofc så torskar vi, finns inte en janne att vinna med två överdrivna retards i laget.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 17 2010 02:55am
Quote (x17 @ 17 Apr 2010 09:47)
hihi, vid såna games sitter man bara och ler för sig själv :D fan vad jag hatar kuksugar noobs, vi lirade precis 3v5 och ofc så torskar vi, finns inte en janne att vinna med två överdrivna retards i laget.


det brukar vara så :P man är typ 3 mates som lirar så hamnar man med ett par EM-balubasar som bara epicfailar allt
Go Back To Svenska Topic List
Prev18182838485329Next
Add Reply New Topic New Poll