Quote (pawa @ Apr 17 2010 08:17am)
engineern mitten hade inte mycket att säga till emot en bloodhunter

fick ju alla creeps ^^ sen roamade jag solo och rapade allt

hihi, vid såna games sitter man bara och ler för sig själv

fan vad jag hatar kuksugar noobs, vi lirade precis 3v5 och ofc så torskar vi, finns inte en janne att vinna med två överdrivna retards i laget.