Quote (Spetch @ Nov 19 2013 12:20pm)
Någon som har kunskap ang. vård och små operationsingrepp?
Jag kommer eventuellt behöva göra en liten operation där de kommer behöva skära osv...
Min smärttröskel är som en 5 åring och jag undrar därför om man kan kräva att bli sövd?
Jag är 90% säker på att jag kommer tvärvägra annars, det är ju dock till min förlust men ändå.
Operationen jag behöver göra är ett ingrepp för att plocka bort en cysta i kroppen.
Det räcker inte att tömma den utan det kommer krävas att plocka bort hela cystan också.
Kan man begära att bli sövd? Kan de säga nej? Vad händer om jag sätter mig i ett hörn, armarna i kors och leker som om jag vore 12?..
Detta är en seriös fråga, vet att det finns folk som säkert har vart med om liknande grejer eller eventuellt jobbar inom vård.
Svar uppskattas.
Tack!
De kommer troligtvis att bedöva dig men känner Du att Du tycker att det är obehagligt så får de icke neka din önskan att bli sövd. Säg bara till som de e så löser de sig
/e gjorde en gastroskopi ett par år sedan och sa till dem att jag kan fan inte deep throata en kamera så jag fick en 4'a moffe och kommer inte ihåg ett skit
This post was edited by CraZeeY on Nov 19 2013 05:29am