Quote (Brasken @ Feb 12 2015 07:40pm)
Jag spelar, vill någon leka med mig, Robin !?!? Ristis !?!? varför har jag inte er på steam för...
Pro- silver 3 :D men jobbar mig uppåt sakta och osäkert
Kan du deranka mitt nya konto?
den har 6 matcher, man möter just nu LEM/supreme, tanken var att den skulle vara silver rank efter 10 matcher.....
