d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev18081828384159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 11 2015 12:00pm
Quote (Yllegarnet @ 10 Feb 2015 22:10)
Precis börjat spela, blev rankad nu lol.

"Placement matcher": 10-2, blir silver 4 GG


Spelar ingen roll om man vinner när man inte har bra stats ;)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Feb 12 2015 09:31am
Quote (ChingeR @ 11 Feb 2015 19:00)
Spelar ingen roll om man vinner när man inte har bra stats ;)


har vart topp 2 i mitt lag varje match :angry:
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Feb 12 2015 12:40pm
Jag spelar, vill någon leka med mig, Robin !?!? Ristis !?!? varför har jag inte er på steam för...

Pro- silver 3 :D men jobbar mig uppåt sakta och osäkert

This post was edited by Brasken on Feb 12 2015 12:40pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 13 2015 04:36am
Quote (Brasken @ 12 Feb 2015 19:40)
Jag spelar, vill någon leka med mig, Robin !?!? Ristis !?!? varför har jag inte er på steam för...

Pro- silver 3 :D men jobbar mig uppåt sakta och osäkert


Ristis är ju pro...
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Feb 13 2015 11:01am
Quote (Brasken @ 12 Feb 2015 19:40)
Jag spelar, vill någon leka med mig, Robin !?!? Ristis !?!? varför har jag inte er på steam för...

Pro- silver 3 :D men jobbar mig uppåt sakta och osäkert


gärna med någon dag :lol:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Feb 13 2015 11:23am
Quote (Brasken @ Feb 12 2015 07:40pm)
Jag spelar, vill någon leka med mig, Robin !?!? Ristis !?!? varför har jag inte er på steam för...

Pro- silver 3 :D men jobbar mig uppåt sakta och osäkert


Kan du deranka mitt nya konto?
den har 6 matcher, man möter just nu LEM/supreme, tanken var att den skulle vara silver rank efter 10 matcher..... :ph34r:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Feb 13 2015 11:25am
Quote (ChingeR @ 13 Feb 2015 11:36)
Ristis är ju pro...


haha, jag har gått ner från 4000dpi och 4 ingamesens
till -> 1600dpi -> 3.75 ingame

så om jag ens får 5-10frags är jag nästan nöjd.... lol

Ladder slasher sabbar mitt aim totalt, så tar mig en halvdag att värma upp jämt....

This post was edited by RistVaLL on Feb 13 2015 11:25am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 13 2015 11:56am
Quote (RistVaLL @ 13 Feb 2015 18:25)
haha, jag har gått ner från 4000dpi och 4 ingamesens
till -> 1600dpi -> 3.75 ingame

så om jag ens får 5-10frags är jag nästan nöjd.... lol

Ladder slasher sabbar mitt aim totalt, så tar mig en halvdag att värma upp jämt....


det är ju extremt högt, shit.

ladder slasher är djävulen själv, usch
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 13 2015 12:10pm
Quote (Nickeee @ Feb 13 2015 06:56pm)
det är ju extremt högt, shit.

ladder slasher är djävulen själv, usch


Jag har 6400dpi och 1.4 sens :S
hade 3,2 sens för några månader sedan. Hade alltid låg sens i 1.6 osv men detta är knas. Sänkte 0,8 2dagar sedan och det kändes bra efter typ 20min dm.

This post was edited by Mikob on Feb 13 2015 12:10pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 13 2015 12:23pm
Quote (Mikob @ 13 Feb 2015 19:10)
Jag har 6400dpi och 1.4 sens :S
hade 3,2 sens för några månader sedan. Hade alltid låg sens i 1.6 osv men detta är knas. Sänkte 0,8 2dagar sedan och det kändes bra efter typ 20min dm.


jag kör på 400 dpi 2.2 sens
surfar jag så kör jag 800dpi ;p

Go Back To Svenska Topic List
Prev18081828384159Next
Closed New Topic New Poll