d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1808182838498Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Aug 15 2012 01:09pm
Quote (ChingeR @ 15 Aug 2012 20:06)
:cry:


Finner fan inget ord för aset... Tur vi fick betalt för fan iaf!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 15 2012 04:51pm
Quote (umade @ 15 Aug 2012 20:39)
Goitom till AIK, 150k i månaden. Sjukt :D

och
eftersom ni alla är Man Utd fanboys

RVP är klar för Man Utd :O


rvp gick till man U i min fifa säsong ca 1vecka sen :O


anyways AIK >

Enligt novakovic på alla positioner bättre än sverige.. .:D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 16 2012 12:25pm
Finnbogason klar för Herenveen.
Fastän han själv gick ut och sa att nu blir han kvar, nu är allt klart osv efter att vi slog polackerna senast.

WUHFHASUI)FU(AS)FUAS()=UAFW!?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 18 2012 05:13am
PREMIER LEAGUE WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Aug 18 2012 12:27pm
Quote (ChingeR @ Aug 18 2012 12:13pm)
PREMIER LEAGUE WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


0-0 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 18 2012 09:06pm
haha mutumbas twitter.. holy rage åt nån bajare.. "@Strikesthlm hahahah sirius idag eru absolut inte stark. Jävla bajs nödiga bajare gå drick ditt eget piss. "
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 19 2012 04:37am
Quote (berhemuli @ Aug 19 2012 04:06am)
haha mutumbas twitter..  holy rage åt nån bajare.. "@Strikesthlm hahahah sirius idag eru absolut inte stark. Jävla bajs nödiga bajare gå drick ditt eget piss. "


Bajs nödig

sär skrivning

dum huvud

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 19 2012 04:43am
Quote (Svartermetalisk @ 19 Aug 2012 12:37)
Bajs nödig

sär skrivning

dum huvud


han svensk är inte jo
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 19 2012 04:51am
Mutumba rånar kioskar
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 19 2012 11:12am
Quote (Svartermetalisk @ 19 Aug 2012 12:37)
Bajs nödig

sär skrivning

dum huvud


Har du sett hur han skriver annars? Han driver totalt med allt vad svensk grammatik innebär. En vanlig (vad dom nu kallas, tweet?) är typ "hahahha jag har inte kåntakterna men jag kan försöka dra i lite trådar. Du dah skaru kåmma å hålla igång här? " Han kör rinkeby style. :D
Quote (umade @ 19 Aug 2012 12:51)
Mutumba rånar kioskar


OBV.

This post was edited by berhemuli on Aug 19 2012 11:12am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1808182838498Next
Add Reply New Topic New Poll