d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev18081828384621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 13 2012 01:29pm
DMAA
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 13 2012 04:02pm
favorit i repris

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 13 2012 04:19pm
Quote (fotosyntEz @ 13 Nov 2012 21:29)
DMAA


gal1
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 13 2012 04:41pm
Quote (Jewhannes @ Nov 13 2012 11:19pm)
gal1


worked fineeeeee
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 14 2012 10:23am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 14 2012 05:14pm
GG
Orkar inte med pubgames mer, får alltid ett lag som aldrig hjälper en.
Dog 7gg pga laget backar när det är 3v5 (vi 5) samt att deras lag ligger på 50-80% medan vi har 100%
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 14 2012 05:20pm
Quote (PlaaD @ Nov 15 2012 12:14am)
GG
Orkar inte med pubgames mer, får alltid ett lag som aldrig hjälper en.
Dog 7gg pga laget backar när det är 3v5 (vi 5) samt att deras lag ligger på 50-80% medan vi har 100%


bad carry imo
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 14 2012 05:23pm
Quote (PlaaD @ 15 Nov 2012 01:14)
GG
Orkar inte med pubgames mer, får alltid ett lag som aldrig hjälper en.
Dog 7gg pga laget backar när det är 3v5 (vi 5) samt att deras lag ligger på 50-80% medan vi har 100%



good times in low mmr
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 14 2012 05:42pm
Quote (fotosyntEz @ Nov 14 2012 06:23pm)
http://i.imgur.com/B8w3z.jpg


HAHA har vi afrikaner som spelar?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 14 2012 07:32pm
Quote (umade @ 15 Nov 2012 01:42)
HAHA har vi afrikaner som spelar?



tränar på att farma HEHE
Go Back To Svenska Topic List
Prev18081828384621Next
Add Reply New Topic New Poll