☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
80
81
82
83
84
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 5592
Replies: 999
Track Topic
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#811
Dec 2 2009 02:02pm
http://www.jokkmokk.com/webcam/parkenreal.asp
lol. kolla va skev våran julgran i jokkmokk är xD
Lunuz1
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold
:
32.00
#812
Dec 2 2009 02:03pm
gör ni då?
Brasken
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold
:
2.16
#813
Dec 2 2009 02:05pm
Quote (Nickeee @ 2 Dec 2009 21:02)
http://www.jokkmokk.com/webcam/parkenreal.asp
lol. kolla va skev våran julgran i jokkmokk är xD
Snööö
OJOJ
Såg nyss eran bil passera !
This post was edited by Brasken on Dec 2 2009 02:05pm
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#814
Dec 2 2009 02:09pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 07:46pm)
Grats bro, du skulle glidit till GC igår och fixat det då dock
Inb4 Oscar han kommer låsa denna lika säkert som att långben kommer husvagnsfaila på julafton.
Hade jag rätt eller hade jag rätt?
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#815
Dec 2 2009 02:10pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 09:09pm)
Hade jag rätt eller hade jag rätt?
Rätt !
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#816
Dec 2 2009 02:11pm
Quote (Brasken @ 2 Dec 2009 21:05)
Snööö
OJOJ
Såg nyss eran bil passera !
hahaha XD
-19 ute atm
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#817
Dec 2 2009 02:12pm
Quote (Nickeee @ Dec 2 2009 09:11pm)
hahaha XD
-19 ute atm
Vad i helvete?
Har du flyttat till Moskva?
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#818
Dec 2 2009 02:13pm
Quote (Nickeee @ Dec 2 2009 08:11pm)
hahaha XD
-19 ute atm
åh fy helvete, jag tyckte det var sjukt kallt i stockholm idag och det var nog precis under 0 sträcket.
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#819
Dec 2 2009 02:17pm
paradise hotel!
Ex1t
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold
:
565.00
#820
Dec 2 2009 02:20pm
Quote (PhearCIII @ Dec 2 2009 09:12pm)
Vad i helvete?
Har du flyttat till Moskva?
när jag var i ryssland var det -37 när vi spelade mot norge ^^
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
80
81
82
83
84
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact