d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev18081828384100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 2 2009 02:02pm
http://www.jokkmokk.com/webcam/parkenreal.asp

lol. kolla va skev våran julgran i jokkmokk är xD
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Dec 2 2009 02:03pm
gör ni då?
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Dec 2 2009 02:05pm
Quote (Nickeee @ 2 Dec 2009 21:02)
http://www.jokkmokk.com/webcam/parkenreal.asp

lol. kolla va skev våran julgran i jokkmokk är xD


Snööö :O


OJOJ

Såg nyss eran bil passera !

This post was edited by Brasken on Dec 2 2009 02:05pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 02:09pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 07:46pm)
Grats bro, du skulle glidit till GC igår och fixat det då dock :D

Inb4 Oscar han kommer låsa denna lika säkert som att långben kommer husvagnsfaila på julafton.


Hade jag rätt eller hade jag rätt?

:rofl:
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 2 2009 02:10pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 2 2009 09:09pm)
Hade jag rätt eller hade jag rätt?

:rofl:


Rätt ! ;)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 2 2009 02:11pm
Quote (Brasken @ 2 Dec 2009 21:05)
Snööö :O


OJOJ

Såg nyss eran bil passera !


hahaha XD

-19 ute atm B)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 2 2009 02:12pm
Quote (Nickeee @ Dec 2 2009 09:11pm)
hahaha XD

-19 ute atm B)


Vad i helvete?

Har du flyttat till Moskva?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2009 02:13pm
Quote (Nickeee @ Dec 2 2009 08:11pm)
hahaha XD

-19 ute atm B)


åh fy helvete, jag tyckte det var sjukt kallt i stockholm idag och det var nog precis under 0 sträcket.
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 2 2009 02:17pm
paradise hotel!
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Dec 2 2009 02:20pm
Quote (PhearCIII @ Dec 2 2009 09:12pm)
Vad i helvete?

Har du flyttat till Moskva?


när jag var i ryssland var det -37 när vi spelade mot norge ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev18081828384100Next
Closed New Topic New Poll