d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev180818283841131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 1 2011 05:46am
Quote (Ez4Real @ Jan 1 2011 03:23am)
if u arent swedish what are u doing in here then??


This dude is right =)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 1 2011 07:29am
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jan 2011 06:40)
JHo det var därför jag tog med det.

Franks tog jag med för att nicke + andra jokkmokks bor tjatar om att jag far på Kvantum så ofta o handlar Franks xD Samt spillt HÄLLT Franks på tangentbordet 1 gång ^^

Och det med snopp på konsum är ett intern-skämt mellan mig o francesucks + några till, en grej han sa en gång :D

Sen har chatten krånglat insane mycket senaste veckan, så tog med de där om att chatt-systemet skulle vara nere en månad till precis när vi skulle lana xD


rofl
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 1 2011 12:00pm
Nån som är sugen på ett game eller två ? ;)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 1 2011 12:18pm
Quote (Undousuru @ Dec 31 2010 04:57pm)
sion eve taric amumu xin sona ryze alistar lyx cassio kennen


xin stunnar inte?
kennen stunnar efter 3 träffar så de räknas inte-.-

sion,eve,taric,amumu & ashe

alla dom har rätt kort cd också :)
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 1 2011 01:55pm
Quote (Ez4Real @ 1 Jan 2011 03:23)
if u arent swedish what are u doing in here then??


trollface.jpg
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 1 2011 03:42pm
Quote (swewik @ Jan 1 2011 07:18pm)
xin stunnar inte?
kennen stunnar efter 3 träffar så de räknas inte-.-

sion,eve,taric,amumu & ashe

alla dom har rätt kort cd också :)


Okej han stunnar inte, men du kan inte göra så mycket när han kastar upp dig i luften dock
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 1 2011 03:48pm
Quote (swewik @ 1 Jan 2011 19:18)
xin stunnar inte?
kennen stunnar efter 3 träffar så de räknas inte-.-

sion,eve,taric,amumu & ashe

alla dom har rätt kort cd också :)


jävla otur att det inte räknas :( det är ju trots allt en stun.

This post was edited by Nickeee on Jan 1 2011 03:48pm
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Jan 1 2011 03:49pm
Quote (Ez4Real @ Jan 1 2011 04:23am)
if u arent swedish what are u doing in here then??


stalking
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 1 2011 04:47pm
Quote (Nickeee @ Jan 1 2011 09:48pm)
jävla otur att det inte räknas :( det är ju trots allt en stun.


jo men den måste stunna dirr och helst ha rätt kort cooldown :)

börjar få in skillsen me Eve nu :thumbsup:
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 1 2011 04:52pm
Tyckte den här behövde en litten up:

EU SERVERN:

Litttle_Brother Ingamename: Tenoziw, ThisIsMyName
Nickeee Ingamename: Nickee, Nickeee
Kaptenen Ingamename: Miklagaard
Yllegarnet Ingamename: DefeQt
DoOmY Ingamename: Itzini
CandyThat Ingamename: Aweish
HereToOwn Ingamename: Morot
nattbuss807 Ingamename: chefen123
Undousuru (f.d CroxiZ) Ingamename: CroxiZ, Qwertrewq
PurpleTPScrollsWTF Ingamename: R4P3
d0oh Ingammename: TuRkN
sturm Ingamename: Sturmish
Marcusd0 Ingamename: Marcusd0
swewik Ingamename: swewik
fideuu Ingamename: FredrikAndersson
LinkToMyProfile Ingamename: Exists
ownyaah Ingamename: OwnyaahQ
chinger Ingamename: Chinger
eWasteIngamename: DumFan
DeadlylulZ Ingamename: iDropZ
tOFFELiKastrullen Ingamename: SaucepanKaoz
Micke9111 Ingamename: PhreeBirdz



hade så jäkla många random friends som försvinner :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev180818283841131Next
Add Reply New Topic New Poll