Lirade han nyss, The Chipper
Asgrym, har man tråkigt och vill ksa är han riktigt jävla op också
gå mid med han e mitt förslag
spamma på raketer och slow dom dör assnabbt
man har raketer man kan skicka ut som tar 175 magic dmg från level 1, men med levelsen kan man skjuta fler
om du slowar med olja innan du skickar raketerna får dom en 50DPS dot på sig också, riktigt jävla kul att spela, rekommenderar jag
