d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev18081828384329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 10 2010 07:35am
Quote (Svartermetalisk @ Apr 10 2010 09:53am)
Terror-blade var as-skillad lite fail med kycklingen där bara.

Att lira med en omni som inte repelar är som att lira 4v5


whatevor.

Ny hero, discuss!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 10 2010 07:43am
Quote (Charlieone @ 10 Apr 2010 13:35)
whatevor.

Ny hero, discuss!


stats?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 10 2010 07:55am
Quote (SCXiao @ Apr 10 2010 01:43pm)
stats?


Trodde jag aldrig skulle behöva säga detta till dig... menmen :S google? :P

Det är ngn jävla ekorre som kan skjuta raketer, släppa tjära och framkalla en (vägg) av sågklingor? och har en dunderfet jävla 20% reduced magicdamage och "all taken magicdamage equally dealt between enemies in a 600 AoE" sköld. Den är fan helt jävla sjuk

e. int

This post was edited by Charlieone on Apr 10 2010 07:58am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 10 2010 08:13am
Quote (Charlieone @ 10 Apr 2010 13:55)
Trodde jag aldrig skulle behöva säga detta till dig... menmen :S google? :P

Det är ngn jävla ekorre som kan skjuta raketer, släppa tjära och framkalla en (vägg) av sågklingor? och har en dunderfet jävla 20% reduced magicdamage och "all taken magicdamage equally dealt between enemies in a 600 AoE" sköld. Den är fan helt jävla sjuk

e. int


jag är för bakis för google :(
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 10 2010 08:15am
Lirade han nyss, The Chipper
Asgrym, har man tråkigt och vill ksa är han riktigt jävla op också
gå mid med han e mitt förslag
spamma på raketer och slow dom dör assnabbt
man har raketer man kan skicka ut som tar 175 magic dmg från level 1, men med levelsen kan man skjuta fler
om du slowar med olja innan du skickar raketerna får dom en 50DPS dot på sig också, riktigt jävla kul att spela, rekommenderar jag :D
Member
Posts: 7,539
Joined: Jun 30 2007
Gold: 3,740.20
Apr 11 2010 12:16pm
hur fan kunde jag gå från 1467psr till 1449 med 22/2/5? :S
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 11 2010 12:21pm
Quote (TNA_eliteN @ Apr 11 2010 06:16pm)
hur fan kunde jag gå från 1467psr till 1449 med 22/2/5? :S


l-o-l
Member
Posts: 7,539
Joined: Jun 30 2007
Gold: 3,740.20
Apr 11 2010 12:25pm
Quote (Charlieone @ 11 Apr 2010 19:21)
l-o-l


hur fan gick det till ?:S
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 11 2010 12:55pm
Quote (TNA_eliteN @ Apr 11 2010 06:25pm)
hur fan gick det till ?:S


L O L
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 11 2010 01:30pm
din PSR spelar ingen roll på vad du får för stats
din PSR ökas/minskas om du förlorar eller vinner
vinner du ökas den
förlorar du sänks den
varsego
Go Back To Svenska Topic List
Prev18081828384329Next
Add Reply New Topic New Poll