d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev18081828384325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 31 2010 05:05pm
11111111110000000000/10 Johnossi ftw!!!


Den här är bra, dock kan jag inte lyssna på den för den påminner om den värsta snefyllan jag någonsin vart med om xD

Hävde i mig en 75'a jäger och 6 öl. En vanlig fylla för mig är typ 10 bärs ^^

Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 31 2010 06:57pm
8/10 gillar den :)



This post was edited by orvars on Jul 31 2010 06:57pm
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 1 2010 03:39am
Gillade den starkt fan! 10/10
Brukar inte alls gilla sån musik, men den var skön faktiskt ^_^

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Aug 1 2010 03:56am
Palla motivera. Bra låt, söt tjej ^_^ 8/10

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 1 2010 06:59am
Quote (orvars @ 1 Aug 2010 02:57)
8/10 gillar den :)

http://www.youtube.com/watch?v=f_t2uOIEZZw


Så jävla skön!
Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Aug 1 2010 11:33am
Member
Posts: 5,549
Joined: Apr 10 2007
Gold: 11,972.00
Aug 1 2010 01:25pm


Solklar 10/10



This post was edited by Piam on Aug 1 2010 01:26pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 1 2010 01:43pm
Rätt soft :) Gillar dock INTE killens röst. 4/10

Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Aug 2 2010 07:30am
1/10

tror GuZ fyller år idag! :o

Happy Birthday to guZ and 2 me :P



This post was edited by anand1337 on Aug 2 2010 07:31am
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 2 2010 09:14am
Quote (Yllegarnet @ 1 Aug 2010 21:43)
Rätt soft :) Gillar dock INTE killens röst. 4/10

http://www.youtube.com/watch?v=fs8OkbW3ZQY
Fantan Mojah :love:

Go Back To Svenska Topic List
Prev18081828384325Next
Add Reply New Topic New Poll