Quote (Yllegarnet @ Nov 28 2009 07:14pm)
okej okej

jag tror dej, ska jag vara ärlig så har jag alltid trott dej men men... har vart lite sur dom senaste dagarna :/ vet inte varför men
ber om ursäkt till alla som jag hackat på men saken är den att jag blir trött på alla som lägger upp bilder på när dom har lite kills... DotA är ett lagspel inget annat!
Mjo håller med om att det är ett lagspel över allt annat.
Såg du tredje gamet i Farm4fame finalen där MYM spelade mot fnatic?
Loda's Morph och Misery's PotM fick så sjuk farm att det var inte sant, Loda hade BoT / Manta på nolltid samtidigt som Misery hade Diff / Manta på lika kort tid. Därifrån gick de mega turtle / pusha olika lanes med Manta strategin typ resten av gamet.
However medans de överfarmade carrysnubbarna var och farmade / pushade blev resten av laget slaktade av ett mycket synkat MYM.
I slutet av det väldigt långa gamet hade Morph / Potm insane items, men resten av laget var underlevlade / underfarmade.
MYM's supporters å andra sidan hade imba items, totalt i laget hade de 4 hex och shivas. MYM plockade gamet, det gamet visade om något att teamplay > all i DotA.
TL:DR Version: Man ska teamplaya om man vill vinnaThis post was edited by Svartermetalisk on Nov 29 2009 12:08am