Quote (RistVaLL @ Thu, 23 Jul 2009, 22:49)
haha okej

du får komma till karlstad nåndag så tar vi en suprunda på krogen

kanske spazsöten och faggotmannen följer med också


:D

jag är på
Quote (EmiJ @ Thu, 23 Jul 2009, 22:54)
Haha, ja d skulle vara fett nice ! Måste göra d nångång

karlstad ligger inte långt ifrån mig tror jag inte. 15~ mil kanske.
Hur är d med bärs i era pubbar? vad kostar dom? i gbg kostar dom ju ~30 kr (stor stark ofc

)
Er pub menar du, om du snackar 18årsgräns. eller er klub.

Quote (Leimone @ Thu, 23 Jul 2009, 23:13)
Jag är mer än säker på att pappa spaz skulle vilja donera åt dig

???