d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ___ Posta Pic Av Dig SjÄlv ___
Prev18081828384156Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jun 3 2009 11:53am
Quote (KoS-Scorpion @ Wed, 3 Jun 2009, 19:52)
XDDDDDDDDD

true outlaw


typ första gången jag håller me dig, skorpion


INTERNETCOOLINGEN!!!1one
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jun 3 2009 11:54am
Quote (Litttle_Brother @ Wed, 3 Jun 2009, 19:51)
Känner igen ditt namn!!!

Du hade en ava förut, minns ej vilken dock :huh:


eheheh, inte jag heller ^^ ^
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 3 2009 03:36pm
har klippt av mig dreadsen nu så jag får uppdatera nån dag men ja pallar inte ta jävla egobilder, så facking lamt.
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jun 3 2009 03:41pm
Quote (BraSma @ Wed, 3 Jun 2009, 23:36)
har klippt av mig dreadsen nu så jag får uppdatera nån dag men ja pallar inte ta jävla egobilder, så facking lamt.


:thumbsup:
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 3 2009 03:43pm
Quote (3D-Lindell @ Wed, 3 Jun 2009, 23:41)
:thumbsup:


:thumbsup: blev rätt poppis bland brewdarna men man ser fan ut som man e 4 år yngre :P
Member
Posts: 4,378
Joined: Nov 18 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 3 2009 04:18pm
Jimmy@samhall
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 3 2009 04:18pm
Quote (SweMaggot @ Thu, 4 Jun 2009, 00:18)
Jimmy@samhall
http://img197.imageshack.us/img197/6848/image0071.jpg


Slyröjarn :P
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Jun 3 2009 04:30pm
samhall.. HAHA.
Member
Posts: 4,378
Joined: Nov 18 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 3 2009 04:38pm
Quote (gosif @ Wed, 3 Jun 2009, 22:30)
samhall.. HAHA.


bruntet som går o klipper gräs i rondellerna runt om i sthlm på lördagarna.
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Jun 3 2009 04:39pm
Quote (SweMaggot @ Thu, 4 Jun 2009, 00:38)
bruntet som går o klipper gräs i rondellerna runt om i sthlm på lördagarna.


Ja samhall har man hört mkt bra om. Or not -.-
Go Back To Svenska Topic List
Prev18081828384156Next
Closed New Topic New Poll