Quote (Yla123 @ Thu, 28 May 2009, 22:35)
Norrmannen Klaes är och häslar på Sveriges konung.
Norrmannen frågar följande: Varför drar ni svenskar alltid så taskiga vitsar om oss? Vi är inte alls så dumma..
Då svarar Konungen att : JOmen serru vi Svenskar e också rättså dumma och vill skylla på er istället. Kolla här till exempel, Och så ropa han till sin betjänt: Åk hem till mitt hus och kolla om jag är hemma.
" SKa bli ! " Svarade betjänten.
Efter en timme kom han tillbaks och sa att nej kungen var minsann inte hemma!
Kolla, vi e jätte dumma.. Sa kungen
Ja, haha han kunde ju ha ringt!...
idiot hihi..
Den lilla flickan satt vid matbordet och åt. Plötsligt utbrast hon "mamma jag måste kissa!"
" Ush säg inte kissa det låter så fult.. säg sjunga istället" Svarade modern.
Nästa dag skulle den lilla tjejn sova hos sin mormor. När hon vaknade på natten av att hon var kissig väckte hon mormor och sa:
"Mormor jag måste sjunga"
" Wh00t??? Måste du sjunga nu!?!"
" Jaa jag måste verkligen sjunga :/"
" jahaja då får du göra det llite tyst i mitt öra då.."
Vet inte om någon av dem redan har sagts

Orkade inte läsa allt

Nej ingen av dem har sagts och du behöver inte läsa alla ^^
LOoool denna är fan en fräcking ^^
En morgon satt en rik affärsman i sin limousin på väg till jobbet när han fick se två män stå på knä och äta gräs vid sida av vägen. Han bad sin chaufför att stanna bilen så att han kunde undersöka saken.
- Varför äter ni gräs?, frågade han de båda männen.
- Vi har inte pengar att köpa mat för, svarade den ena mannen.
- Följ med mig i stället, föreslog affärsmannen.
- Men herrn, jag har fru och två barn också, sa mannen.
- Ta med dem, svarade affärsmannen och vände sig sedan till den andre mannen. Kom med oss du också!
- Men herrn, jag har fru och sex barn också, sa den andre mannen.
- Ta med dem också, det är inga problem, svarade affärsmannen.
Alla hoppade in i bilen - vilket inte var någon lätt uppgift, trots storleken på limousinen. När de hade åkt en bit sa en av de fattiga männen:
- Jag kan inte tacka er nog. Det är verkligen snällt av er att ta med oss alla.
- Det är inga som helst problem. Gräset hemma hos mig är säkert 30 centimeter högt.