d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev18081828384231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 27 2009 03:26am
Quote (Tixon @ Tue, May 26 2009, 08:58pm)
:(
jag fattar inte det roliga


det är inget roligt i det där :/
inte heller att mitt batteri dör om 3min :( :cry:
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
May 27 2009 07:50am
Quote (Tixon @ Tue, May 26 2009, 09:58pm)
:(
jag fattar inte det roliga


nej, för det var bara ren fakta som marcus sa.
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 27 2009 08:49am
Fråga:
vet du varför blondin skämten är så korta
Svar: för att brunetterna ska fatta dom!

This post was edited by Marcusd0 on May 27 2009 08:51am
Member
Posts: 17,069
Joined: Mar 9 2007
Gold: 11.02
May 27 2009 08:57am
Quote (Marcusd0 @ Wed, 27 May 2009, 15:49)
Fråga:
vet du varför blondin skämten är så korta
Svar: för att brunetterna ska fatta dom!


väldigt genomtänkta saker? inget av de du skriver är kul.

Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 27 2009 09:00am
Quote (X3M90 @ Wed, May 27 2009, 02:57pm)
väldigt genomtänkta saker? inget av de du skriver är kul.


Hur många Marcusd0 behövs det för att få X3M90 att skratta.
Inga, X3M90 är för cool för att skratta.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 27 2009 09:18am
Quote (Marcusd0 @ Wed, 27 May 2009, 16:49)
Fråga:
vet du varför blondin skämten är så korta
Svar: för att brunetterna ska fatta dom!


Dissa brunetterna B)


Quote (X3M90 @ Wed, 27 May 2009, 16:57)
väldigt genomtänkta saker? inget av de du skriver är kul.


Smakeeen är som bakeeen.


Quote (Marcusd0 @ Wed, 27 May 2009, 17:00)
Hur många Marcusd0 behövs det för att få X3M90 att skratta.
Inga, X3M90 är för cool för att skratta.


lol :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 28 2009 02:25pm
HHAHA LOL :P

En katolsk präst kommer körande i sin bil på landsbygden och får syn på en nunna som står och väntar på bussen. Han stannar bilen och erbjuder henne skjuts till närmsta stad.

Den unga nunnan tackar honom, lägger väskorna i baksätet och sätter sig på passagerarsätet bredvid prästen. Hennes nunnedräkt hasar upp när hon kliver på och blottar hennes ena knä.

Prästen kan inte lägga band på sig utan lägger sin hand på hennes knä. Nunnan tittar på honom och utbrister:
- Fader, kom ihåg vers 129.

Han drar snabbt till sig handen och beklagar det inträffade, men hans ögon kan inte låta bli att kasta blickar på den unga nunnan. En stund senare glider handen återigen från växelspaken till nunnans knä.
- Fader, kom ihåg vers 129, påminner nunnan honom återigen.
Han ursäktar sig en gång till och tar bort handen.

Dom kommer fram och nunnan kastar en menande blick på prästen samtidigt som hon tackar honom för skjutsen. Prästen fortsätter hem och där skyndar han sig till psalmboken för att läsa vers 129, där står det:
- Fortsätt att prova dig framåt, det är enda vägen till salighet.
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
May 28 2009 02:28pm
Quote (Litttle_Brother @ Thu, May 28 2009, 08:25pm)
HHAHA LOL :P

En katolsk präst kommer körande i sin bil på landsbygden och får syn på en nunna som står och väntar på bussen. Han stannar bilen och erbjuder henne skjuts till närmsta stad.

Den unga nunnan tackar honom, lägger väskorna i baksätet och sätter sig på passagerarsätet bredvid prästen. Hennes nunnedräkt hasar upp när hon kliver på och blottar hennes ena knä.

Prästen kan inte lägga band på sig utan lägger sin hand på hennes knä. Nunnan tittar på honom och utbrister:
- Fader, kom ihåg vers 129.

Han drar snabbt till sig handen och beklagar det inträffade, men hans ögon kan inte låta bli att kasta blickar på den unga nunnan. En stund senare glider handen återigen från växelspaken till nunnans knä.
- Fader, kom ihåg vers 129, påminner nunnan honom återigen.
Han ursäktar sig en gång till och tar bort handen.

Dom kommer fram och nunnan kastar en menande blick på prästen samtidigt som hon tackar honom för skjutsen. Prästen fortsätter hem och där skyndar han sig till psalmboken för att läsa vers 129, där står det:
- Fortsätt att prova dig framåt, det är enda vägen till salighet.


haha :lol:
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 28 2009 02:35pm
Norrmannen Klaes är och häslar på Sveriges konung.
Norrmannen frågar följande: Varför drar ni svenskar alltid så taskiga vitsar om oss? Vi är inte alls så dumma.. :(
Då svarar Konungen att : JOmen serru vi Svenskar e också rättså dumma och vill skylla på er istället. Kolla här till exempel, Och så ropa han till sin betjänt: Åk hem till mitt hus och kolla om jag är hemma.
" SKa bli ! " Svarade betjänten.
Efter en timme kom han tillbaks och sa att nej kungen var minsann inte hemma!
Kolla, vi e jätte dumma.. Sa kungen
Ja, haha han kunde ju ha ringt!...
idiot hihi..

Den lilla flickan satt vid matbordet och åt. Plötsligt utbrast hon "mamma jag måste kissa!"
" Ush säg inte kissa det låter så fult.. säg sjunga istället" Svarade modern.
Nästa dag skulle den lilla tjejn sova hos sin mormor. När hon vaknade på natten av att hon var kissig väckte hon mormor och sa:
"Mormor jag måste sjunga"
" Wh00t??? Måste du sjunga nu!?!"
" Jaa jag måste verkligen sjunga :/"
" jahaja då får du göra det llite tyst i mitt öra då.."

Vet inte om någon av dem redan har sagts :) Orkade inte läsa allt :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 28 2009 02:38pm
Quote (Yla123 @ Thu, 28 May 2009, 22:35)
Norrmannen Klaes är och häslar på Sveriges konung.
Norrmannen frågar följande: Varför drar ni svenskar alltid så taskiga vitsar om oss? Vi är inte alls så dumma.. :(
Då svarar Konungen att : JOmen serru vi Svenskar e också rättså dumma och vill skylla på er istället. Kolla här till exempel, Och så ropa han till sin betjänt: Åk hem till mitt hus och kolla om jag är hemma.
" SKa bli ! " Svarade betjänten.
Efter en timme kom han tillbaks och sa att nej kungen var minsann inte hemma!
Kolla, vi e jätte dumma.. Sa kungen
Ja, haha han kunde ju ha ringt!...
idiot hihi..

Den lilla flickan satt vid matbordet och åt. Plötsligt utbrast hon "mamma jag måste kissa!"
" Ush säg inte kissa det låter så fult.. säg sjunga istället" Svarade modern.
Nästa dag skulle den lilla tjejn sova hos sin mormor. När hon vaknade på natten av att hon var kissig väckte hon mormor och sa:
"Mormor jag måste sjunga"
" Wh00t??? Måste du sjunga nu!?!"
" Jaa jag måste verkligen sjunga :/"
" jahaja då får du göra det llite tyst i mitt öra då.."

Vet inte om någon av dem redan har sagts :) Orkade inte läsa allt :D


Nej ingen av dem har sagts och du behöver inte läsa alla ^^



LOoool denna är fan en fräcking ^^


En morgon satt en rik affärsman i sin limousin på väg till jobbet när han fick se två män stå på knä och äta gräs vid sida av vägen. Han bad sin chaufför att stanna bilen så att han kunde undersöka saken.
- Varför äter ni gräs?, frågade han de båda männen.
- Vi har inte pengar att köpa mat för, svarade den ena mannen.
- Följ med mig i stället, föreslog affärsmannen.
- Men herrn, jag har fru och två barn också, sa mannen.
- Ta med dem, svarade affärsmannen och vände sig sedan till den andre mannen. Kom med oss du också!
- Men herrn, jag har fru och sex barn också, sa den andre mannen.
- Ta med dem också, det är inga problem, svarade affärsmannen.

Alla hoppade in i bilen - vilket inte var någon lätt uppgift, trots storleken på limousinen. När de hade åkt en bit sa en av de fattiga männen:
- Jag kan inte tacka er nog. Det är verkligen snällt av er att ta med oss alla.
- Det är inga som helst problem. Gräset hemma hos mig är säkert 30 centimeter högt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev18081828384231Next
Add Reply New Topic New Poll