d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev18038048058068071131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 19 2012 03:43pm
Quote (kaptenen @ 19 Apr 2012 23:41)
man bliiiirrrr s leeesssss lixom.......... -.-.-.-.


menar ju det, måste ju bära nibor i dommen :PPPPPPPPPPPPPP
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 19 2012 04:17pm
Veckans Video:
Lol @ ultin på taric vid tornet.






Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Apr 19 2012 04:23pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 19 2012 11:43pm)
menar ju det, måste ju bära nibor i dommen :PPPPPPPPPPPPPP


tur att veckans video lades upp idag, annars hade man ju varit redigt deprimerad
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 19 2012 04:25pm
Jepp!

Tur att veckans bild är din avatar också!

+ Att detta är veckans bonusvideo huehuehuehue:



This post was edited by Litttle_Brother on Apr 19 2012 04:26pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Apr 20 2012 04:56am
Quote (eviilution @ 19 Apr 2012 19:29)
Är det någon här som har mig på flist som är online just nu? Annars buggar något rejält, då jag bara har en person online atm.




är väl inte så jätte främmande/sällsynt/unikt att league of corruption laggar och har sig?

de är nog lättare att räkna dagarna de funkar
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Apr 20 2012 05:11am
coop vs. ai i ett nötskal

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 20 2012 09:03am
Quote (kaptenen @ 20 Apr 2012 13:11)
coop vs. ai i ett nötskal

http://i.imgur.com/TaKcM.jpg


1337 max hp ftw heehhhee ;pPpPpPp


Btw lol aldrig sett den där järnvägen nere i grottan till vänster om kog'maw förrrän nu :P
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 20 2012 09:05am
Quote (Litttle_Brother @ 20 Apr 2012 17:03)
1337 max hp ftw heehhhee ;pPpPpPp


Btw lol aldrig sett den där  järnvägen nere i grottan till vänster om kog'maw förrrän nu :P


Aldrig sett din penis.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Apr 20 2012 09:06am
Quote (Marcusd0 @ Apr 19 2012 09:39pm)
Teposen och Sybis är nya här ser jag.

Välkommen till LoL, så fort det är en ny patch/det är ett stort event/livestream där Riot gänget är medverkade i. Är det ALLTID fel på le server


teposen är ej ny @ lol xd
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Apr 20 2012 09:09am


Fan tiden bara ökar och ökar hela tiden
Go Back To Svenska Topic List
Prev18038048058068071131Next
Add Reply New Topic New Poll