d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1803804805806807820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 5 2016 07:23pm
Dags för 14v e5d only testo 500mg följt av pct : nolva 40mg v1 och v2-4 20mg B) Kanske förlänger kuren 8v till och kör en liten deff också.

Var ett par år sen senaste kuren, så kör lite milt utan att fronta.

Börjar nästa onsdag, väntar fortf på grejjerna.

This post was edited by TestoC on Nov 5 2016 07:24pm
Member
Gold: 1,431.20
Nov 6 2016 10:17am
Quote (TestoC @ Nov 6 2016 01:23am)
Dags för 14v e5d only testo 500mg följt av pct : nolva 40mg v1 och v2-4 20mg B) Kanske förlänger kuren 8v till och kör en liten deff också.

Om du nödvändigtvis måste trycka, man up och kör injektion.
Oralt gör på tok för mycket skada på dina inre organ.

Oavsett, lycka till och ha så skoj!
Member
Nov 6 2016 10:30am
Quote (x17 @ Nov 6 2016 05:17pm)
Om du nödvändigtvis måste trycka, man up och kör injektion.
Oralt gör på tok för mycket skada på dina inre organ.

Oavsett, lycka till och ha så skoj!

Det är injekt!
Tackar :)

This post was edited by TestoC on Nov 6 2016 10:30am
Member
Gold: 2,945.50
Nov 6 2016 02:48pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Nov 2016 16:51)
PlaaD jag blir trött i armarna när jag kör typ latsdrag. Behöver jag stärka upp greppstyrka eller är det möjligt att mitt antidiscogymmande gått för långt och att jag måste träna biceps? Jag har inte ökat i bicepscurl på 2 år typ.

Kan vara så att grepp är en faktor, har du testat att köra med dragremmar - om ja, samma effekt? En annan sak kan vara att dina armar är en för svag länk jämfört med dragstyrkan ryggen besitter. Jag upplever ofta trötthet i armar vid latsdrag också men det beror på att det ofta är en av de sista dragövningarna jag gör. Nu när jag kör latsdrag på mina pressdagar påverkar de inte alls. Även vilken typ av grepp kan påverka, brett grepp på stång kan vara påfrestande för rörligheten vilket leder till att armarna inte för samma blodflöde och därmed tröttas ut snabbare.

Quote (TestoC @ 6 Nov 2016 03:23)

Hoppas du vart nära ditt genetiska max när du började preppa annars är det bara tragiskt.
Member
Nov 6 2016 03:15pm
Quote (PlaaD @ Nov 6 2016 09:48pm)
Kan vara så att grepp är en faktor, har du testat att köra med dragremmar - om ja, samma effekt? En annan sak kan vara att dina armar är en för svag länk jämfört med dragstyrkan ryggen besitter. Jag upplever ofta trötthet i armar vid latsdrag också men det beror på att det ofta är en av de sista dragövningarna jag gör. Nu när jag kör latsdrag på mina pressdagar påverkar de inte alls. Även vilken typ av grepp kan påverka, brett grepp på stång kan vara påfrestande för rörligheten vilket leder till att armarna inte för samma blodflöde och därmed tröttas ut snabbare.

Hoppas du vart nära ditt genetiska max när du började preppa annars är det bara tragiskt.

Sålänge man vet vad man håller på med och har god koll på konsekvenser samt hur man undviker dom, vad är det som skulle vara '' tragiskt '' ?
Ärligt, nej jag var inte speciellt nära mitt genetiska max första gången jag testade.
Member
Nov 6 2016 03:33pm
Quote (TestoC @ 6 Nov 2016 23:15)
Sålänge man vet vad man håller på med och har god koll på konsekvenser samt hur man undviker dom, vad är det som skulle vara '' tragiskt '' ?
Ärligt, nej jag var inte speciellt nära mitt genetiska max första gången jag testade.

För att det inte finns någon anledning att göra det då.
Är man nära sitt max och tar sig upp till elitnivå är det en sak. Det är skrämmande många som bara tränat något år som börjar preppa för de inte orkar vänta. De mentala problem som medförs är höga på elitnivå, de som inte är där är skrämmande mycket högre.
Member
Nov 6 2016 03:51pm
Quote (PlaaD @ Nov 6 2016 10:33pm)
För att det inte finns någon anledning att göra det då.
Är man nära sitt max och tar sig upp till elitnivå är det en sak. Det är skrämmande många som bara tränat något år som börjar preppa för de inte orkar vänta. De mentala problem som medförs är höga på elitnivå, de som inte är där är skrämmande mycket högre.

Dom som är på elitnivå tar ju för det första väldigt höga doser med diverse preparat, du kan ju inte förväxla det med någon som tar 500mg testo e5d. Har knappt kännt av biverkningar tidigare ; förutom ökad sexlust, bättre muskelbyggnad och mer energi i kroppen.
Det enda negativa för mig med att gå på en sån kur är att man inom sin tid kommer behöva gå av den, vilket kan leda till en period som gör en lite små deppig på gymmet då man ej bygger alls lika bra när ens testoproduktion är nedstängd.

Förespråkar ej före AAS, det är inte för alla. Det är dock skillnad på prepp och prepp.

This post was edited by TestoC on Nov 6 2016 03:51pm
Member
Nov 6 2016 04:04pm
Quote (TestoC @ 6 Nov 2016 23:51)
Dom som är på elitnivå tar ju för det första väldigt höga doser med diverse preparat, du kan ju inte förväxla det med någon som tar 500mg testo e5d. Har knappt kännt av biverkningar tidigare ; förutom ökad sexlust, bättre muskelbyggnad och mer energi i kroppen.
Det enda negativa för mig med att gå på en sån kur är att man inom sin tid kommer behöva gå av den, vilket kan leda till en period som gör en lite små deppig på gymmet då man ej bygger alls lika bra när ens testoproduktion är nedstängd.

Förespråkar ej före AAS, det är inte för alla. Det är dock skillnad på prepp och prepp.

Jo klart att det är skillnad, 500mg är ju väl typ standarddos för en Men's Physique snubbe eller en friidrottare offseason typ.

All användning av AAS kommer ha biverkningar i framtiden då det påverkar kroppens naturliga hormonbalanser. Testo är ju ett av de mildare då problemen först börjar kicka in när man är typ 40 i form av minskad libido, erektionsproblem, håravfall o lite hudproblem osv. Sen kan även våra receptorer skadas vid långvarigt bruk.
Jag är på den otroligt skeva sidan som förespråkar doping inom elitidrott - där redan typ alla använder sig av det (och gärna att det är under övervakning - typ Ryssland, Bulgarien, Kina osv där staten fixar) men vill inte se det bland vardagsmotionärer eller på en låg nivå där bara vissa använder.

Elitidrott hade legat på en otroligt mycket lägre nivå utan stimulanter av olika slag och det hade inneburit att det inte vart lika roligt att titta på, för det är vad elitidrott egentligen är - en cirkus där vi vill se det absolut bästa som finns att erbjuda.

This post was edited by PlaaD on Nov 6 2016 04:04pm
Member
Nov 7 2016 02:38am
Varför ska du gå av en kur? När man väl börjar kura ska man ej sluta, för just den anledningen att testot minskar. Det kanske aldrig håller sig till basalnivåer om du slutar med det. Därför kan det bli en livslång behandling med enbart testo därefter.
Svårt att mäta ifall en kur i ett stadie av 1 års träning ger samma effekt som vid en kur vid sitt genetiska max. Kommer man nå högre bara för man kurade sig när man hade störst styrka & muskler? Mentala problem är en sak såklart men just effekten av kuren låter intressant att få reda på.
Member
Nov 22 2016 03:06pm
200x12 i marklyft idag.
Feelsgoodman.jpg
Go Back To Svenska Topic List
Prev1803804805806807820Next
Add Reply New Topic New Poll