d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev18018028038048051131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 19 2012 11:53am

Quote (eviilution @ Apr 19 2012 06:45pm)
teh eh eh. Udyr var en greek btw hehehehahahhahahah tog dessutom mitt torn skit tidigt fast jag spamma han att sluta etctc


xD
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 19 2012 11:55am
Quote (Deadlyy @ 19 Apr 2012 17:53)
xD


förövrigt har du lagt till as1a?
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 19 2012 11:55am
Quote (SyB_BaM @ 19 Apr 2012 19:53)
VAD FAN ÄR ELO?!?!?!?!

Fattar nada XD


lol....

Quote (Deadlyy @ 19 Apr 2012 19:53)
jag hade 1 h 40 min, tror snarare de går efter purchased rp  :lol:


tur att dom inte tog från antal bans :3
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 19 2012 11:56am
Quote (eviilution @ Apr 19 2012 06:55pm)
förövrigt har du lagt till as1a?


nej ;P

/e nu har jag

This post was edited by Deadlyy on Apr 19 2012 11:57am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 19 2012 01:12pm
Wtf?!?!

Okej jag vet att masteries skulle försvinna men hela min friend list är ju borta? Och nej det är inte att den inte funkar eller nåt, har inga vänner enligt den, lol.

Är det samma för någoon annan också?!?!



Edit: Förutom masteries o friendlist, så är match history också borta.

This post was edited by Litttle_Brother on Apr 19 2012 01:14pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 19 2012 01:13pm
Servern är ju helt flippad, så var inte förvånad
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 19 2012 01:15pm
Quote (Teposen @ 19 Apr 2012 21:13)
Servern är ju helt flippad, så var inte förvånad


Hoppas den kommer tillbaka, drygt som fan att re-adda typ 100+ friends.

För att inte snacka om att de flesta kan jag inte namnen på utantill, så kan inte adda de heller, lole.

This post was edited by Litttle_Brother on Apr 19 2012 01:15pm
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 19 2012 01:15pm
Fan, jag som ville lira lol idag, så fungerar det knappt....
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Apr 19 2012 01:16pm
Quote (Litttle_Brother @ Apr 19 2012 07:12pm)
Wtf?!?!

Okej jag vet att masteries skulle försvinna men hela min friend list är ju borta? Och nej det är inte att den inte funkar eller nåt, har inga vänner enligt den, lol.

Är det samma för någoon annan också?!?!


har massor av andra buggar också, sjukt dålig patch-.-
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 19 2012 01:17pm
Quote (Litttle_Brother @ Apr 19 2012 08:15pm)
Hoppas den kommer tillbaka, drygt som fan att re-adda typ 100+ friends.

För att inte snacka om att de flesta kan jag inte namnen på utantill, så kan inte adda de heller, lole.


Nädå, tror dom kan bevara flisten, får man ju hoppas på iaf :P

Jag såg inte att jag hade några online heller, så kan vara flera :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev18018028038048051131Next
Add Reply New Topic New Poll