Quote (Litttle_Brother @ Apr 19 2012 08:15pm)
Hoppas den kommer tillbaka, drygt som fan att re-adda typ 100+ friends.
För att inte snacka om att de flesta kan jag inte namnen på utantill, så kan inte adda de heller, lole.
Nädå, tror dom kan bevara flisten, får man ju hoppas på iaf

Jag såg inte att jag hade några online heller, så kan vara flera
