d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev18008018028038041131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Apr 19 2012 10:33am
Akali buff --> all
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 19 2012 11:41am
Bär laget helt och hållet. En liten udyr kallar mig "kid" och jag kör lite solo tar creeps osv. Dom där en efter en i teamfights då börjar dom grina och ska reporta mig. Sen är jag med i en fight och tar en triple och säger: utan mig förlorar ni, då säger udyr: utan leblanc förlorar vi HAHAHAHAH

Jag spela leesinker toppen.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 19 2012 11:42am
Quote (eviilution @ Apr 19 2012 06:41pm)
Bär laget helt och hållet. En liten udyr kallar mig "kid" och jag kör lite solo tar creeps osv. Dom där en efter en i teamfights då börjar dom grina och ska reporta mig. Sen är jag med i en fight och tar en triple och säger: utan mig förlorar ni, då säger udyr: utan leblanc förlorar vi HAHAHAHAH

Jag spela leesinker toppen.


Kid
Member
Posts: 8,153
Joined: Apr 13 2009
Gold: 691.93
Apr 19 2012 11:44am
1.4h kö :O?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 19 2012 11:44am
Quote (Micke9111 @ Apr 19 2012 06:44pm)
1.4h kö :O?


yep, hade 1h 42 min ^^ Kom dock in på 25 min
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 19 2012 11:45am
Your position in queue: over 20000
Approximate wait time: 2 hr 40 min

WTF :O
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 19 2012 11:45am
Quote (Deadlyy @ 19 Apr 2012 17:42)
Kid


teh eh eh. Udyr var en greek btw hehehehahahhahahah tog dessutom mitt torn skit tidigt fast jag spamma han att sluta etctc
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 19 2012 11:52am
Quote (SyB_BaM @ 19 Apr 2012 19:45)
Your position in queue: over 20000
Approximate wait time: 2 hr 40 min

WTF :O


Quote (Deadlyy @ 19 Apr 2012 19:44)
yep, hade 1h 42 min ^^ Kom dock in på 25 min


Quote (Micke9111 @ 19 Apr 2012 19:44)
1.4h kö :O?


hade ingen kö...

UNDRAR OM DOM TAR FRÅN ELO HUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUE
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 19 2012 11:53am
VAD FAN ÄR ELO?!?!?!?!

Fattar nada XD
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 19 2012 11:53am
Quote (Marcusd0 @ Apr 19 2012 06:52pm)
hade ingen kö...

UNDRAR OM DOM TAR FRÅN ELO HUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUE


jag hade 1 h 40 min, tror snarare de går efter purchased rp :lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev18008018028038041131Next
Add Reply New Topic New Poll