☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
799
800
801
802
803
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225975
Replies: 11306
Track Topic
ImLiljj
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#8001
Apr 18 2012 05:52pm
Quote (Litttle_Brother @ 18 Apr 2012 23:11)
Tja 8k!
God natt!
God natt nab
Deadlyy
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold
:
Locked
#8002
Apr 19 2012 02:35am
Quote (Marcusd0 @ Apr 18 2012 06:31pm)
Vann precis en Pax Sivir
+ funkade på eune så brorsan fick en också
GG
Funkade på na också LOLOOLOLOOLLOLOOL
Nu är du I klass med Chaox
Marcusd0
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#8003
Apr 19 2012 03:44am
Quote (eviilution @ 18 Apr 2012 23:54)
I den tävlingen grbben hade?
wat
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#8004
Apr 19 2012 05:25am
Diggar nya patchen
Marcusd0
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#8005
Apr 19 2012 05:30am
Quote (Errorz @ 19 Apr 2012 13:25)
Diggar nya patchen
Dom gjorde den bara sämre typ? l0l
dorans nerf
wits end nerf
janna l0l nerf
kayle fail buff
text/font/ui scale fail som fan
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#8006
Apr 19 2012 06:21am
Quote (Marcusd0 @ 19 Apr 2012 13:30)
Dom gjorde den bara sämre typ? l0l
dorans nerf
wits end nerf
janna l0l nerf
kayle fail buff
text/font/ui scale fail som fan
bra skit ju, speciellt runorna.
Marcusd0
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#8007
Apr 19 2012 06:22am
Quote (Nickeee @ 19 Apr 2012 14:21)
bra skit ju, speciellt runorna.
heehheehehehhehe
iaf ett nytt shen skinn!
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#8008
Apr 19 2012 09:33am
Fick inte elo för mina 2 vinster -.- fml
Hecarim ser skit ut btw....
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#8009
Apr 19 2012 09:41am
Quote (fideuu @ 19 Apr 2012 15:33)
Fick inte elo för mina 2 vinster -.- fml
Hecarim ser skit ut btw....
Inte säker men tror jag fick elo för en förlust nu, tryckte bort snabbt men hann inte se
fideuu
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold
:
3,352.14
#8010
Apr 19 2012 10:28am
Quote (eviilution @ Apr 19 2012 05:41pm)
Inte säker men tror jag fick elo för en förlust nu, tryckte bort snabbt men hann inte se
Det stog att jag fick elo.... men ingen elo när man gick ur stats ^^
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
799
800
801
802
803
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact