d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev17980818283159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jan 24 2015 04:07pm
Quote (RistVaLL @ 24 Jan 2015 22:08)
hur fan går insatsen vs odds ihop där? borde väl gett dig 850?


Det är livebetting. Man kan casha in sina bets när man vill under matchens gång.

Gjorde det när C9 ledde med 5-1 som CT på Nuke (oddsen var runt 2 tror jag? - hade inte sjunkit så mycket mer).

Trodde definitivt att NiP skulle få in 5 rundor åtminstone som T, men det slutade 13-2 och C9 vann tillslut :(
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jan 24 2015 04:08pm
måste varit närmre 5 i odds med tanke på att du fick ut ~500ish
vart bettar du nånstans?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 24 2015 06:20pm
Quote (ChingeR @ 24 Jan 2015 22:06)
Gz, ska vi lira upp oss till global delete?


äh är för dålig
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jan 28 2015 01:21pm
Match?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 30 2015 02:03am
Spelade med 3 personer från irak igår, fyfan va jobbigt det var när dom babblade konstant på sitt språk och det hjälpte inte att som satt på internetcafé med 1000 andra
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jan 30 2015 07:23am
Match?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 5 2015 03:26am
Hjälp gärna lite här, har stött på musacceleration i csgo nu på senaste som jag aldrug haft innan.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=72187234&f=34
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Feb 5 2015 07:15am
Quote (ChingeR @ Jan 30 2015 09:03am)
Spelade med 3 personer från irak igår, fyfan va jobbigt det var när dom babblade konstant på sitt språk och det hjälpte inte att som satt på internetcafé med 1000 andra


Tycker det är skitkul när man kommer i samma lag med folk från ME, brukar ofta hända när jag är på ett konto som jag har ISRAEL som nationalitet på.
Dom svär och skriker jude m.m men hittills har alla vänt liiite mot den snällare sidan, dom hatar mig fortfarande för jag är "jude" men ändå skrattar och typ älskar mig på samma gång :D
Member
Posts: 320
Joined: Nov 14 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 6 2015 05:36am
Lol scammer
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Feb 10 2015 03:10pm
Precis börjat spela, blev rankad nu lol.

"Placement matcher": 10-2, blir silver 4 GG
Go Back To Svenska Topic List
Prev17980818283159Next
Closed New Topic New Poll