Quote (ChingeR @ Jan 30 2015 09:03am)
Spelade med 3 personer från irak igår, fyfan va jobbigt det var när dom babblade konstant på sitt språk och det hjälpte inte att som satt på internetcafé med 1000 andra
Tycker det är skitkul när man kommer i samma lag med folk från ME, brukar ofta hända när jag är på ett konto som jag har ISRAEL som nationalitet på.
Dom svär och skriker jude m.m men hittills har alla vänt liiite mot den snällare sidan, dom hatar mig fortfarande för jag är "jude" men ändå skrattar och typ älskar mig på samma gång
