d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev17980818283229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2013 05:17am
Kan inte vinna några potter det är sjukt, min AK som sagt blev bustad av en AQ min par i ess blir bustad av en kille som synar min 3bet med Q9 offsuit och köper in runner runner stege (LOL) och min triss i nior blir utköpt av en kille med 4 outs till stege

Det positiva är att jag inte blir titlad alls för jag är så mentalt förbredd på att torska 80 / 20 situationer atm att när det händer blir jag inte det minsta arg.

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2013 06:44am
Jag spelade mig till plus sen sprang min KK in i AA :lol:
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 6 2013 07:23am
Quote (Svartermetalisk @ 6 Apr 2013 13:44)
Jag spelade mig till plus sen sprang min KK in i AA :lol:


OH UH, vad hände då???

Massa minus eller massa plus (turen måste ju vända nån gång)?!?!?!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2013 08:05am
Quote (Malmy @ Apr 6 2013 02:23pm)
OH UH, vad hände då???

Massa minus eller massa plus (turen måste ju vända nån gång)?!?!?!


Massor med minus

efter ovanstående post sprang jag in i AA med QQ hård torsk, fanns ingen chans att folda QQ. han hade lös betrange och det var shorthanded.

Två potter senare har samma kille AA igen, jag har topp-par och torskade en normalstor pott.

Jag spelar extremt bra idag men jag är back 156 kronor.



Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 6 2013 08:07am
Quote (Svartermetalisk @ 6 Apr 2013 15:05)
Massor med minus

efter ovanstående post sprang jag in i AA med QQ hård torsk, fanns ingen chans att folda QQ. han hade lös betrange och det var shorthanded.

Två potter senare har samma kille AA igen, jag har topp-par och torskade en normalstor pott.

Jag spelar extremt bra idag men jag är back 156 kronor.


MAn måste ju ha lite tur på sin sida också, jobbigt. Men bra att du kämpar på, turen kommer ju vända!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2013 08:08am
Nu hände följande: Jag raisar på knapp med QJ flopp blir 2 hjärter

jag cbettar, en fisk som alltid har flushdrag synar

Turn är Q, inte en hjärter jag raisar som fan han synar

River är hjärteress och han visar 78 hjärter, givet

Otroligt fiskig snubbe

Quote (Malmy @ Apr 6 2013 03:07pm)
MAn måste ju ha lite tur på sin sida också, jobbigt. Men bra att du kämpar på, turen kommer ju vända!


Ajo jag vet ^_^

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 6 2013 08:08am
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 6 2013 08:11am
Quote (Svartermetalisk @ 6 Apr 2013 15:08)
Nu hände följande: Jag raisar på knapp med QJ flopp blir 2 hjärter

jag cbettar, en fisk som alltid har flushdrag synar

Turn är Q, inte en hjärter jag raisar som fan han synar

River är hjärteress och han visar 78 hjärter, givet

Otroligt fiskig snubbe



Ajo jag vet ^_^


>.< svårt o göra nåt åt calling stations dock, om dom träffar på turn/river så äre ju bara så >.<
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2013 08:25am
Quote (Malmy @ Apr 6 2013 03:11pm)
>.< svårt o göra nåt åt calling stations dock, om dom träffar på turn/river så äre ju bara så >.<


Precis, alla andra veckodagar älskar jag såna där lirare.

Jag ser på denna dagen som mental träning i att inte tappa humöret, dom flesta som läser denna tråden har redan räknat ut att det inte är min starka sida men idag går det faktiskt lysande :)

Ingen tilt i sikt

Nu blir det paus dock, kommer lira mer ikväll for sure.

Får se om det blir all-time low idag eller om jag kan gå plus minus noll ^_^






Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
Apr 6 2013 08:34am
Quote (Svartermetalisk @ 6 Apr 2013 15:25)
Precis, alla andra veckodagar älskar jag såna där lirare.

Jag ser på denna dagen som mental träning i att inte tappa humöret, dom flesta som läser denna tråden har redan räknat ut att det inte är min starka sida men idag går det faktiskt lysande :)

Ingen tilt i sikt

Nu blir det paus dock, kommer lira mer ikväll for sure.

Får se om det blir all-time low idag eller om jag kan gå plus minus noll ^_^


hehe :)

Jag åkte ur två turneringar och nu blire date night istället har jag blivit informerad om, så blir ingen mer poker för mig ikväll.

-5.70$ idag :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2013 02:35pm
Quote (Malmy @ Apr 6 2013 03:34pm)
hehe :)

Jag åkte ur två turneringar och nu blire date night istället har jag blivit informerad om, så blir ingen mer poker för mig ikväll.

-5.70$ idag :(


Inte bara jag som torskar ^_^

Gl hf date night, bättre lycka imorrn

Go Back To Svenska Topic List
Prev17980818283229Next
Add Reply New Topic New Poll