Quote (umade @ 12 Aug 2012 15:50)
HIF 4-1 halvtid mot Kalmar.
Uronen med årets mål, fy fan.
7-2

vi har bara 2-0 men kunde haft 6-0.. så sjuka chanser dom missar eller stålmannen i mål tar.. men så länge vi håller nollan o vinner så

3-0 fick vi in i slutet. Skönt!
This post was edited by berhemuli on Aug 12 2012 08:51am