Quote (DeadlylulZ @ 31 Dec 2010 20:46)
haha det roliga är att detta kan nog hända med tanke på hur många ggr servern crashar :/

JHo det var därför jag tog med det.
Franks tog jag med för att nicke + andra jokkmokks bor tjatar om att jag far på Kvantum så ofta o handlar Franks xD Samt spillt Franks på tangentbordet 1 gång ^^
Och det med snopp på konsum är ett intern-skämt mellan mig o francesucks + några till, en grej han sa en gång

Sen har chatten krånglat insane mycket senaste veckan, så tog med de där om att chatt-systemet skulle vara nere en månad till precis när vi skulle lana xD