d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev179808182831131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 31 2010 01:15pm
Lägger in den här också :D


Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 31 2010 01:41pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 31 2010 08:15pm)
Lägger in den här också :D


http://img827.imageshack.us/img827/9493/lolvzi.jpg


haha =)
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 31 2010 01:46pm
Quote (Litttle_Brother @ Dec 31 2010 09:15pm)
Lägger in den här också :D


http://img827.imageshack.us/img827/9493/lolvzi.jpg


haha det roliga är att detta kan nog hända med tanke på hur många ggr servern crashar :/ :lol:
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 31 2010 02:18pm
Quote (DeadlylulZ @ Dec 31 2010 08:46pm)
haha det roliga är att detta kan nog hända med tanke på hur många ggr servern crashar :/  :lol:


Säkert =)
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Dec 31 2010 02:49pm
Quote (Nickeee @ Dec 30 2010 05:08pm)
troll games ftw.

Jag (akali) och eve gick samma lane, vi feedade shaco och yii typ 4-5gånger var.
sen när mina teammates insåg att det skulle gå åt helvete så körde jag seriöst, tog ett par kills, följt av en quadra så vi vann.
11-4-10 hade jag när vi vann ;D


carried by eve, skulle jag säga.
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 31 2010 03:48pm
Quote (Litttle_Brother @ 31 Dec 2010 20:15)
Lägger in den här också :D


http://img827.imageshack.us/img827/9493/lolvzi.jpg


Translate, kkthxty
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Dec 31 2010 03:49pm
Quote (ImLiljj @ Dec 31 2010 10:48pm)
Translate, kkthxty


Google translate
Member
Posts: 3,999
Joined: Dec 19 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 31 2010 05:56pm
Quote (eWaste @ 31 Dec 2010 22:49)
Google translate


cant copy pasta from a pic.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Dec 31 2010 08:23pm
Quote (ImLiljj @ 1 Jan 2011 00:56)
cant copy pasta from a pic.


if u arent swedish what are u doing in here then??
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 31 2010 11:40pm
Quote (DeadlylulZ @ 31 Dec 2010 20:46)
haha det roliga är att detta kan nog hända med tanke på hur många ggr servern crashar :/  :lol:


JHo det var därför jag tog med det.

Franks tog jag med för att nicke + andra jokkmokks bor tjatar om att jag far på Kvantum så ofta o handlar Franks xD Samt spillt Franks på tangentbordet 1 gång ^^

Och det med snopp på konsum är ett intern-skämt mellan mig o francesucks + några till, en grej han sa en gång :D

Sen har chatten krånglat insane mycket senaste veckan, så tog med de där om att chatt-systemet skulle vara nere en månad till precis när vi skulle lana xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev179808182831131Next
Add Reply New Topic New Poll