Quote (tempo22 @ 7 Apr 2010 07:06)
True vad du säger, men innan du fått din "feta" gear så är du en easy to gib låg hp hero, som man bara behöver akta sig för utanför lanes.
Ser hellre att folk har Gm på luna än lothars t.ex
btw 1900 psr igår ! wieeeee
lol grattis, jag ligger dock på 189x atm, ( clanen splittades upp ) så har kört senaste 100 gamsen solo å droppat lite, min spelstil ( roamer/babysitter ) är inte något som passar in med randoms, för man kan inte lita på dom och dom kan inte lita på en själv ^^