Code
1/10
http://www.youtube.com/watch?v=yxh1DjfM6yo
Började uruselt och nissen verkade först inte kunna sjunga för fem öre. Blev märkvärt bättre framåt mitten men det var absolut inte någonting som jag frivilligt skulle spela i högtalarna.
Kan väl inte klassa mig som någon direkt kännare av genren men har hört ett par av bandets tidigare verk och måste säga att det här inte alls var lika bra. 3/10
This post was edited by GuZ on Jul 31 2010 03:40pm