d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Irl 2013
Prev1789101118Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 4 2013 09:57am
Quote (Marcusd0 @ 4 Jan 2013 16:48)
fest hos mig, 5k fg inträde


jag betalar i natura istället
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jan 4 2013 10:01am
Quote (Spetch @ 4 Jan 2013 16:49)
Det är ju trotts allt en del man inte vill träffa IRL här ifrån. Kan vi inte bara göra upp här och nu att alla från guild Sweden inte är välkomna förutom Kuw (Hade vart kul och se ifa han verkligen är lika gangster irl)


Kommer det någon du inte vill träffa så är det bara att spöa på honom / henne / den / det. Vi backar dig!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 4 2013 12:17pm
Quote (dej @ 31 Dec 2012 01:27)
inb4 nån jävla tomte kommer och säger att han är nån annan

så blir alla lurade

fnizZz z:-PpPp


Omg jag är LS! :ph34r:

Quote (Dreamfuel @ 4 Jan 2013 17:01)
Kommer det någon du inte vill träffa så är det bara att spöa på honom / henne / den / det. Vi backar dig!


Bring it the fuck on! \ :angry:

This post was edited by Makta on Jan 4 2013 12:23pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 4 2013 12:22pm
Quote (snoramej @ 4 Jan 2013 12:42)
Allt ovanför Gävle = Norrland, tekniskt sett

Men allt under Umeå = Stockholm

Allt under Stockholm = Skåne

Allt under Gävle = Södra Sverige


Håller med dig typ.

Men gränsen för södra sverige ligger väl högre upp än så imo, om vi bara råkar Norra/Södra Sverige (och inte nå mitten-del).
Typ under Sundsvall = södra sverige.


Quote (Nickeee @ 4 Jan 2013 16:42)
nae fan allt under polcirkeln = sörlänningar hela bunten!!!!


fk u.

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 4 2013 12:25pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jan 4 2013 05:14pm
Quote (Dreamfuel @ Jan 4 2013 05:01pm)
Kommer det någon du inte vill träffa så är det bara att spöa på honom / henne / den / det. Vi backar dig!


Du är min broder o ja backar dig till hundra procent!!!!!!!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 4 2013 05:20pm
Quote (Dreamfuel @ Jan 4 2013 06:01pm)
Kommer det någon du inte vill träffa så är det bara att spöa på honom / henne / den / det. Vi backar dig!


Quote (PhearCIII @ Jan 5 2013 01:14am)
Du är min broder o ja backar dig till hundra procent!!!!!!!




Bill & bull som backup! :thumbsup:


OnT: Lan hos oliwer?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jan 4 2013 05:21pm
Quote (Spetch @ Jan 5 2013 12:20am)
Bill & bull som backup!  :thumbsup:


OnT: Lan hos oliwer?


Cristian (sofft) har större hus :thumbsup:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 4 2013 05:27pm
Quote (PhearCIII @ Jan 5 2013 01:21am)
Cristian (sofft) har större hus :thumbsup:


Men du kan lura Anneli och Rebecca + syster dit, det kan inte sofft.
Dibs on all 3
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 4 2013 05:29pm
Quote (PhearCIII @ Jan 5 2013 12:21am)
Cristian (sofft) har större hus :thumbsup:


Jag är på!

Vi kör imorrn, är hos dig runt 4-5 tiden, lugnt?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 4 2013 05:30pm
Quote (Orvar @ Jan 5 2013 01:29am)
Jag är på!

Vi kör imorrn, är hos dig runt 4-5 tiden, lugnt?


Imorgon?
Ska vi inte planera det lite bättre :<
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101118Next
Add Reply New Topic New Poll