d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swesub Julkalender 2012
Prev1789101119Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 21 2012 01:15pm
Quote (Makta @ 21 Nov 2012 20:33)
Inte för att vara "sån".. Man 14 är ett randnummer :(

Edit: Någon har stavat fel på little_sister.

Edit2:



:LOL:


random nummer för random skinhead :angel:

Quote (Svartermetalisk @ 21 Nov 2012 20:37)
bort med Charlieone, Oscar, Simon, Alphabetz och xpd-trader

Jag vet inte vilka som ska in, finns många kandidater men PlaaD 100 %


not cool

This post was edited by Simon on Nov 21 2012 01:15pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Nov 21 2012 01:15pm
Quote (Litttle_Brother @ 21 Nov 2012 20:08)
snurra runt numren imo.


snurra :lol:

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 21 2012 01:22pm
jag tar ett senare nummer, som sagt. Ju senare desto bättre ;)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 21 2012 01:25pm
Quote (Simon @ Nov 21 2012 08:15pm)
random nummer för random skinhead :angel:



not cool


Jag gillar dig fett men du är tjockt inaktiv nuförtiden

Det finns massa folk som postar varje varje dag som inte är på listan

Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 21 2012 01:26pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 21 2012 01:32pm
Quote (SCXiao @ 21 Nov 2012 20:15)
snurra :lol:

http://i.imgur.com/7KJ5l.gif


snurra/randoma/slumpmässa/dampa/blanda/whatever :P

Med andra ord, blanda ordningen kanske.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 21 2012 01:36pm
ah jusste det här igen :D Jag körde ju min julkalender 2010.. vart kul.. link http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=50380802&f=276 xD
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 21 2012 01:51pm
Jag tar reserven för jag är en man med goda avsikter och allt med julen handlar om mig
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 21 2012 01:52pm
Quote (berhemuli @ 21 Nov 2012 20:36)
ah jusste det här igen :D    Jag körde ju min julkalender 2010.. vart kul.. link http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=50380802&f=276 xD


Den såg ju "aktiv" ut :)))9
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 21 2012 02:15pm
Quote (Litttle_Brother @ 21 Nov 2012 21:52)
Den såg ju "aktiv" ut :)))9


Då det inte postades i den tråden utan i en annan tråd som jag inte har kvar som länkades till den userbloggen så var det andra bullar och en success i mina ögon!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101119Next
Add Reply New Topic New Poll