Quote (kung_kanta @ 12 Oct 2012 18:09)
Vrf inte Complicated han är ju kung på flames nån skrev en gång att han är ju rätt så rå då han stod upp mot ett helt forum( dock hade mongot fel i slut änden ) men ändå:)..annars vart det till pålen är satt!
Ang mina 10% så tänker jag ha dom kvar^^
Han var enbart efterbliven, ingen humor i det alls.