d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 27 2012 05:44am
snälla aik sparka vår tränare.. han är kass, melin var :wub:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 9 2012 12:58pm
Går inge bra för AIK :lol:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 9 2012 01:05pm
MODO
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 9 2012 01:31pm
Quote (Makta @ 9 Oct 2012 20:58)
Går inge bra för AIK :lol:


ähh jodå, vi visar oss svaga först o vinner sen 100matcher irad. np.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 9 2012 02:13pm
Quote (berhemuli @ 9 Oct 2012 20:31)
ähh jodå, vi visar oss svaga först o vinner sen 100matcher irad. np.


Kan ju hoppas.. HV har ju tappat en bra spelare idag. Tror inte han kommer tillbaka denna säsongen :s
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 9 2012 02:57pm
Quote (Makta @ 9 Oct 2012 21:13)
Kan ju hoppas.. HV har ju tappat en bra spelare idag. Tror inte han kommer tillbaka denna säsongen :s


Hoppas fan Sundh klarar sig utan några men.. Otäckt
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2012 10:14am
AIK smekte "precis" Luleå b) HV måste dock göra mål snart för en fullpoängare! :angry:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 13 2012 10:52am
Någon som har klipp på när han får tacklingen?

To lazy to find self
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 13 2012 11:57am
Quote (Makta @ 13 Oct 2012 18:14)
AIK smekte "precis" Luleå b) HV måste dock göra mål snart för en fullpoängare! :angry:


Ohyeah! Luleå < AIK
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2012 12:08pm
"Någon som har klipp på när han får tacklingen?

To lazy to find self"




Don8!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll