d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1789101136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 15 2012 03:48am
Nej de e inge dyrt för ett skitrum på ett hotell, så de äre ju värt.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 15 2012 10:16am
Quote (Pissboss3 @ Sep 15 2012 11:48am)
Nej de e inge dyrt för ett skitrum på ett hotell, så de äre ju värt.


Har så mycket bonus poäng efter allt pendlande som konsult så jag checkar in hotell hela helgen på DH :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 15 2012 03:17pm
När man är på DH, hur sover man då? var/när/hur?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 15 2012 03:28pm
Quote (Litttle_Brother @ 15 Sep 2012 23:17)
När man är på DH, hur sover man då? var/när/hur?


I en sovsal, när man vill, på luftmadrass/liggunderlag/kallt betonggolv
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 15 2012 04:18pm
Quote (Litttle_Brother @ Sep 15 2012 09:17pm)
När man är på DH, hur sover man då? var/när/hur?


Hur du sover kan jag inte direkt svara på. Men det är läggdags 22:00 och uppstigning 06:00. Du ska sova i sängen iallafall, men var sängen är placerad än vet jag inte.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 15 2012 09:13pm
Quote (Yllegarnet @ 15 Sep 2012 23:28)
I en sovsal, när man vill, på luftmadrass/liggunderlag/kallt betonggolv


Okej, terror.

Asså DH är säkert skoj osv. Men att sova sådär och bland massa random folk de hade jag aldrig kunna tänka mig att göra samt att man äter typ inget/dåligt/onyttigt osv. Alldeles för fucked up för min del.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 15 2012 11:47pm
Quote (Spetch @ 15 Sep 2012 16:16)
Har så mycket bonus poäng efter allt pendlande som konsult så jag checkar in hotell hela helgen på DH :D



ta med dig datorn också då medans du ändå håller på? ^_^

Quote (Exzit89 @ 15 Sep 2012 22:18)
Hur du sover kan jag inte direkt svara på. Men det är läggdags 22:00 och uppstigning 06:00. Du ska sova i sängen iallafall, men var sängen är placerad än vet jag inte.



driver du med mig? så dom stänger ner klockan 22? asså vad fan är detta? är du helt allvarlig att klockan 22:00 stängs de ner? :|
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 16 2012 01:33am
Quote (Chefen @ Sep 16 2012 06:47am)
ta med dig datorn också då medans du ändå håller på?  ^_^




driver du med mig? så dom stänger ner klockan 22? asså vad fan är detta? är du helt allvarlig att klockan 22:00 stängs de ner? :|


Nej, han driver -,-
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 16 2012 02:17am
Quote (Mikob @ 16 Sep 2012 07:33)
Nej, han driver -,-



vet inte hur pass seriös du är i fråga så inväntar ett svar av honom..
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 16 2012 02:17am
Quote (Chefen @ 16 Sep 2012 07:47)
driver du med mig? så dom stänger ner klockan 22? asså vad fan är detta? är du helt allvarlig att klockan 22:00 stängs de ner? :|


Turneringar körs ju för fan till typ 1-2

Du får sitta uppe hur länge du vill.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101136Next
Add Reply New Topic New Poll