d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Tykcer Jsp Om Invandring?
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jun 22 2012 03:10am
Quote (Strayboy @ 22 Jun 2012 06:46)
Ytterst nyfiken vad tusan det där är för länk... Hjälper dig på traven.
Btw, hur kommer det sig att du är uppe såpass tidigt?

e:) haha, lite rörig serie dock...

http://i47.tinypic.com/icuvrc.png


lmfao haha
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 22 2012 07:43am
Quote (kung_kanta @ 22 Jun 2012 07:53)
HAHAHA....10/10 underbar :)


hahaha, tycker att den nu i efterhand är väldigt klockren haha

This post was edited by Strayboy on Jun 22 2012 07:44am
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 22 2012 08:11pm
Quote (Kerzhakov @ 20 Jun 2012 11:23)
Det mesta är skrivet på fyllan, skrev att man inte ska ta det jag skriver på allvar men tydligen var det svårt att förstå.
Jag orkar inte ens försöka förklara efter alla påhoppningar.
Kul bara att jag var den enda som fick negativa kommentarer emot mig då andra pratar om att ha ihjäl ett specifikt folk.


om du skriver som en idiot blir du behandlad som en idiot

Feet serie btw :thumbsup:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 23 2012 05:48am
Quote (Strayboy @ Jun 22 2012 02:43pm)
hahaha, tycker att den nu i efterhand är väldigt klockren haha


Synd bara att den inte stämmer för 5 öre.
Jag pratar inte illa om någon om personen inte gjort något emot mig.
Jag har kompisar från mellanöstern,afrika,asien och övriga europa och jag har absolut inget emot dom för att vi inte kommer ifrån samma nation.
När jag pratade om syrianer, dom enda jag har pratar om i denna tråden sä skrev jag att jag bara är emot dom som jag träffat, har aldrig träffat någon trevlig syrian
men det finns säkert någon där ute.

Synd att ni pojkar inte klarar av att läsa och förstå.
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 23 2012 08:46am
Quote (Kerzhakov @ 23 Jun 2012 12:48)
Synd bara att den inte stämmer för 5 öre.
Jag pratar inte illa om någon om personen inte gjort något emot mig.
Jag har kompisar från mellanöstern,afrika,asien och övriga europa och jag har absolut inget emot dom för att vi inte kommer ifrån samma nation.
När jag pratade om syrianer, dom enda jag har pratar om i denna tråden sä skrev jag att jag bara är emot dom som jag träffat, har aldrig träffat någon trevlig syrian
men det finns säkert någon där ute.

Synd att ni pojkar inte klarar av att läsa och förstå.


Haha, varför citerar du det inlägget? Det är absolut inte relaterad till något av diskussionen?
Ditt diskussionsunderlag och ditt språkliga förstånd, även det intellektuella kring det här ämnet är som jag ser det alltför låg för att diskuteras, och därmed ett hopplöst fall.
Jag vet inte om jag ens kan klassa dina inlägg som ett argument över huvudtaget...

Serien var dessutom inte av mig utan av Clixton.

Varsågod,

Quote (Kerzhakov @ 19 Jun 2012 02:45)
lol missa den texten.

Clixton måste vara den största rasisten i sverige enligt hans text.
90%+ av invandrare har använt ordet svenne som är som att kalla en invandrare för blatte.
Dom klankar ner på svenskar med detta ord vilket betyder att dom ogillar oss, national-sången vill dom ha bort samt den svenska flaggan (inte alla men tillräckligt för att detta tas upp på allvar)

= Clixton vill ha ut i stort sätt alla


Quote (Strayboy @ 22 Jun 2012 04:33)
Haha, du ger oss alla läsare i tråden ett gott skratt.
Ser absolut ingenting i Clixtons inlägg som tyder på något kränkande mot invandrare, snarare att ditt språkliga förstånd är under all kritik.
Tror nog vem som helst förstod vad han skrev.

Dock måste jag fråga dig, var ditt inlägg en summering av vad han skrev?
För först påpekar du att Clixton är någonting helt åt tjottahejti, kritiserar och kritiserar och avslutar med att han vill ha i stort sätt ut alla?
Ingriper mig lite mot ditt språk - 100% invandrare har säkerligen, även svenskar använt ordet "svenne".
Men om du menar att dessa 90% använder detta ord så vill jag gärna ha en källa på den siffran (Ja, kan nog vara bra för dig om du ska backa upp just ditt 'argument').
Jag skulle dock inte påstå att det begreppet är särskilt nedkränkande, det bör snarare ifrågasättas hur personen i fråga begriper det emot sig. Tonfall som respons.
Man behöver inte vara rasist bara för att man säger 'neger' så länge det inte är mot någon person. Personligen kan det uppstå att jag själv säger 'svenne' men det behöver väl inte betyda att jag ogillar mitt egna folk?

Din generalisering kring invandring är mycket låg...


This post was edited by Strayboy on Jun 23 2012 08:50am
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Jun 23 2012 08:55am
Kerzhakov är en liten flicka som bara kan diskutera barbiedockor!
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 23 2012 09:17am
Hatar alla invandrare som gör äcklig kebab.
Dom som gör god har jag inget emot.
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
Jun 23 2012 04:37pm
Welcome to swesub!

The quickest way to get exellent grammar!

Som du ser har inte jag spenderat allt för mycket tid här.
Men om du skriver som en idiot blir du behandlad som en.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 23 2012 07:30pm
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jun 24 2012 05:11am
Bästa topicen pålänge, snart kommer väl den oficiella e-rage tråden!
Go Back To Svenska Topic List
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll