Quote (Kerzhakov @ 23 Jun 2012 12:48)
Synd bara att den inte stämmer för 5 öre.
Jag pratar inte illa om någon om personen inte gjort något emot mig.
Jag har kompisar från mellanöstern,afrika,asien och övriga europa och jag har absolut inget emot dom för att vi inte kommer ifrån samma nation.
När jag pratade om syrianer, dom enda jag har pratar om i denna tråden sä skrev jag att jag bara är emot dom som jag träffat, har aldrig träffat någon trevlig syrian
men det finns säkert någon där ute.
Synd att ni pojkar inte klarar av att läsa och förstå.
Haha, varför citerar du det inlägget? Det är absolut inte relaterad till något av diskussionen?
Ditt diskussionsunderlag och ditt språkliga förstånd, även det intellektuella kring det här ämnet är som jag ser det alltför låg för att diskuteras, och därmed ett hopplöst fall.
Jag vet inte om jag ens kan klassa dina inlägg som ett argument över huvudtaget...
Serien var dessutom inte av mig utan av Clixton.
Varsågod,
Quote (Kerzhakov @ 19 Jun 2012 02:45)
lol missa den texten.
Clixton måste vara den största rasisten i sverige enligt hans text.
90%+ av invandrare har använt ordet svenne som är som att kalla en invandrare för blatte.
Dom klankar ner på svenskar med detta ord vilket betyder att dom ogillar oss, national-sången vill dom ha bort samt den svenska flaggan (inte alla men tillräckligt för att detta tas upp på allvar)
= Clixton vill ha ut i stort sätt alla
Quote (Strayboy @ 22 Jun 2012 04:33)
Haha, du ger oss alla läsare i tråden ett gott skratt.
Ser absolut ingenting i Clixtons inlägg som tyder på något kränkande mot invandrare, snarare att ditt språkliga förstånd är under all kritik.
Tror nog vem som helst förstod vad han skrev.
Dock måste jag fråga dig, var ditt inlägg en summering av vad han skrev?
För först påpekar du att Clixton är någonting helt åt tjottahejti, kritiserar och kritiserar och avslutar med att han vill ha i stort sätt ut alla?
Ingriper mig lite mot ditt språk - 100% invandrare har säkerligen, även svenskar använt ordet "svenne".
Men om du menar att dessa 90% använder detta ord så vill jag gärna ha en källa på den siffran (Ja, kan nog vara bra för dig om du ska backa upp just ditt 'argument').
Jag skulle dock inte påstå att det begreppet är särskilt nedkränkande, det bör snarare ifrågasättas hur personen i fråga begriper det emot sig. Tonfall som respons.
Man behöver inte vara rasist bara för att man säger 'neger' så länge det inte är mot någon person. Personligen kan det uppstå att jag själv säger 'svenne' men det behöver väl inte betyda att jag ogillar mitt egna folk?
Din generalisering kring invandring är mycket låg...
This post was edited by Strayboy on Jun 23 2012 08:50am