Quote (Fil @ 23 May 2012 19:24)
Om du tar dig tid att leta upp hans profil kommer du se att det verkar mer legitimt än du tror just nu. Garaget handlar inte om att posta trådar i forumet.
De kommenterar på varandras bilbilder, verkar det som ^^
Inte säker på om du trollar eller inte, har du läst hans posts eller?
Varandras bilbilder? Jag har aldrig postat en bilbild varesig på jsp eller på nätet? Är det kung_kanta som påstått det?
Vart skull jag ha postat bilder någonstans?