d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev1789101121Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 23 2012 01:48pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 01:52pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 19:24)
Om du tar dig tid att leta upp hans profil kommer du se att det verkar mer legitimt än du tror just nu. Garaget handlar inte om att posta trådar i forumet.
De kommenterar på varandras bilbilder, verkar det som ^^



Inte säker på om du trollar eller inte, har du läst hans posts eller?



Varandras bilbilder? Jag har aldrig postat en bilbild varesig på jsp eller på nätet? Är det kung_kanta som påstått det?

Vart skull jag ha postat bilder någonstans?

Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 23 2012 01:52pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 20:48)
Att du fortsätter och snackar skit om mig trots att allt är nerlagt bevisar ju tydligt att jag hade rätt om dig trots att allt mitt spam inte alltid varit så trevligt.

Med tanke på att jag fått 10% warn pga du kontaktat mods är det väl min tur att göra det nu, trots det är emot mina principer.


egd
Member
Posts: 8,656
Joined: Oct 4 2009
Gold: 4.00
May 23 2012 01:53pm
hahah vilken grej allså
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 01:53pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:48)
Att du fortsätter och snackar skit om mig trots att allt är nerlagt bevisar ju tydligt att jag hade rätt om dig trots att allt mitt spam inte alltid varit så trevligt.

Med tanke på att jag fått 10% warn pga du kontaktat mods är det väl min tur att göra det nu, trots det är emot mina principer.


:P

This post was edited by Intenso8 on May 23 2012 02:05pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 01:54pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:52)
Varandras bilbilder? Jag har aldrig postat en bilbild varesig på jsp eller på nätet? Är det kung_kanta som påstått det?

Vart skull jag ha postat bilder någonstans?


Du missförstår mig, det är vad man pysslar med på garaget.org, inte vad jag påstår att du och kanta haft för er..
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 01:55pm
Quote (xpd-trader @ 23 May 2012 19:35)
han verkar faktiskt lite aggresiv och obildad den där complicated

kollade in hans posts och blir lite tveksam till det positiva jag sagt om han förut

samtidigt är det ju underhållande och han står upp mot ett helt forum

det förtjänar faktiskt lite respekt



Alla människor blir obildade i trängda situationer. Du ser ju att tex att Fil sitter och kallar mig retard bakom ryggen när allt bråk är nerlagt... det är inte tecken på mognad precis.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 01:55pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:55)
Alla människor blir obildade i trängda situationer. Du ser ju att tex att Fil sitter och kallar mig retard bakom ryggen när allt bråk är nerlagt... det är inte tecken på mognad precis.


...

This post was edited by Intenso8 on May 23 2012 02:04pm
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 01:57pm
Fy i hlelvete vad det blåser utanför fönstret.

This post was edited by GuZ on May 23 2012 01:58pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 01:57pm
Quote (GuZ @ 23 May 2012 21:57)
Fy i hlelvete vad det blåser utanför fönstret.


:lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101121Next
Closed New Topic New Poll