Quote (Ghos2 @ Jun 12 2012 05:29pm)
Påverkad som fan av förlusten igår... Symptomer: Hängighet, trött på livet-het, krossade drömmar-het, blandning mellan pessimism och cynicism gentemot den oslipade diamanten Hamrén-het, slösurf-het, etc...
Amen brother
Laddat som fan och så blir man knullad i ansiktet efter första omgången
tungt.