d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kanta Och Complicateds Ragetråd
Prev1789
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,317.25
May 21 2012 07:50am
Quote (Orvar @ 21 May 2012 15:40)
o.O

Tycker bara att du går över gränsen med all din rage, mot alla

Sen att du blir sur på kanta är som sagt en sak, men ni kan väl fan hålla det för er själva, inte så många här som är intresserade att ha ert spammande här

De som är kan du ju alltid pma era quotes sen om du gärna vill visa upp dig

E/ Orkar inte med skiten längre lol, får ta o skicka all din spam & rage till någon mod



Ja det älskar ju ni tonåringar att PM:a mods och trycka på report post knappen. Påminner och min chef och mina arbetskamrater, skvallerfittor allihopa.... säger man något eller går på muggen så vet alla det... Satan vad genetiskt hjärnskadade den nya generationen är... Efter 70 talet dog mänskligheten ut :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 21 2012 07:52am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 15:50)
Ja det älskar ju ni tonåringar att PM:a mods och trycka på report post knappen. Påminner och min chef och mina arbetskamrater, skvallerfittor allihopa.... säger man något eller går på muggen så vet alla det... Satan vad genetiskt hjärnskadade den nya generationen är... Efter 70 talet dog mänskligheten ut :)


Det blev så som resultat pga din födsel.
Verkar som du älskar ditt liv/jobb dessutom...

Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 21 2012 07:53am
Quote (PlaaD @ 21 May 2012 14:52)
Det blev så som resultat pga din födsel.
Verkar som du älskar ditt liv/jobb dessutom...


LOL
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 07:55am
Quote (PlaaD @ 21 May 2012 15:52)
Det blev så som resultat pga din födsel.
Verkar som du älskar ditt liv/jobb dessutom...


:thumbsup:

inb4 rage!

This post was edited by Intenso8 on May 21 2012 07:56am
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,317.25
May 21 2012 07:57am
Quote (PlaaD @ 21 May 2012 15:47)
Nej jävlar, glömde att du inte vill kommunicera med logiskt tänkande personer...
Vill se hur din hjärna jobbar på när du tänker ut din nästa briljanta förolämpning mot mig/nästa person som skriver i inlägg som inte faller dig i smaken.
Det är personen som dig som sänker det genomsnittliga IQ- och levnadsstandarden i länder.



Åj förlåt jag glömde bort hur intelligenta ni var. Ni är ju duktiga fotografer hela sägen, snart journalister också... Hur kan jag förolämpa någon eller några som köper mobiler för 299:- på RUSTA sen fotar havet, blommor och fåglar? fyskäms gamla karln!!

Du visst paranormala förmågor också som kan läsa av min hjärna bara sådär. Har väl redan bevisat mig överlägsen genom att räkna ut redan innan att du skulle fortsätta provocera?

För övrigt tror jag ingen som sitter på jsp höjer IQ standarden världen över, jag har aldrig träffat någon intelligent människa på jsp och kommer aldrig göra det heller. Och de minst trevliga och minst smarta är för övriga svenskar i er ålder... bara dryga, stöddiga hiphop wannabes som knarkar.

Logiskt tänkande, vilka svåra ord du använder... har du ordboken framför dig... eller kör du ett lexikon online? För lite duktig är du väl med ditt logiska tänkande?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 08:02am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 15:57)
Åj förlåt jag glömde bort hur intelligenta ni var. Ni är ju duktiga fotografer hela sägen, snart journalister också... Hur kan jag förolämpa någon eller några som köper mobiler för 299:- på RUSTA sen fotar havet, blommor och fåglar? fyskäms gamla karln!!

Du visst paranormala förmågor också som kan läsa av min hjärna bara sådär. Har väl redan bevisat mig överlägsen genom att räkna ut redan innan att du skulle fortsätta provocera?

För övrigt tror jag ingen som sitter på jsp höjer IQ standarden världen över, jag har aldrig träffat någon intelligent människa på jsp och kommer aldrig göra det heller. Och de minst trevliga och minst smarta är för övriga svenskar i er ålder... bara dryga, stöddiga hiphop wannabes som knarkar.

Logiskt tänkande, vilka svåra ord du använder... har du ordboken framför dig... eller kör du ett lexikon online? För lite duktig är du väl med ditt logiska tänkande?


du kanske har så låg IQ så att du helt enkelt missat dom :) ?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 21 2012 08:03am
complicated, jag ger dig i uppdrag att hitta någon här som skriver att de tror på kung kanta.
Vad jag vet har alla bara ifrågasatt din ouppfostrade attityd och ditt spammande i andras trådar.
Sen att du är 30+ och hotar folk med stryk visar bara att du tillhör lägre arbetarklass. Men det är ju inte vårat problem.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 21 2012 08:09am
vad är det för stjärnor vi har fått till vårt fora? Ragea gärna men blanda inte in andra och håll er till en tråd i stället för att OTa i alla andra.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 21 2012 08:11am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 15:57)
Åj förlåt jag glömde bort hur intelligenta ni var. Ni är ju duktiga fotografer hela sägen, snart journalister också... Hur kan jag förolämpa någon eller några som köper mobiler för 299:- på RUSTA sen fotar havet, blommor och fåglar? fyskäms gamla karln!!

Du visst paranormala förmågor också som kan läsa av min hjärna bara sådär. Har väl redan bevisat mig överlägsen genom att räkna ut redan innan att du skulle fortsätta provocera?

För övrigt tror jag ingen som sitter på jsp höjer IQ standarden världen över, jag har aldrig träffat någon intelligent människa på jsp och kommer aldrig göra det heller. Och de minst trevliga och minst smarta är för övriga svenskar i er ålder... bara dryga, stöddiga hiphop wannabes som knarkar.

Logiskt tänkande, vilka svåra ord du använder... har du ordboken framför dig... eller kör du ett lexikon online? För lite duktig är du väl med ditt logiska tänkande?


Vad är upp med ditt hat mot fotografering? Den enda (vad jag vet) som ''är'' fotograf är Fil och han kan ju sin sak, de/vi andra som lagt upp mobilbilder har väl mest gjort det för att vi tagit en bild vi ansåg rätt bra samt att hålla igång tråden någorlunda.
Hela grejen med logiskt tänkande är ju att slippa undvika använda lexikon då man var smart nog att uppmärksamma saker under skolåren och inte bara rage'a på alla som du antagligen gjorde.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789
Closed New Topic New Poll