Quote (PlaaD @ 21 May 2012 15:47)
Nej jävlar, glömde att du inte vill kommunicera med logiskt tänkande personer...
Vill se hur din hjärna jobbar på när du tänker ut din nästa briljanta förolämpning mot mig/nästa person som skriver i inlägg som inte faller dig i smaken.
Det är personen som dig som sänker det genomsnittliga IQ- och levnadsstandarden i länder.
Åj förlåt jag glömde bort hur intelligenta ni var. Ni är ju duktiga fotografer hela sägen, snart journalister också... Hur kan jag förolämpa någon eller några som köper mobiler för 299:- på RUSTA sen fotar havet, blommor och fåglar? fyskäms gamla karln!!
Du visst paranormala förmågor också som kan läsa av min hjärna bara sådär. Har väl redan bevisat mig överlägsen genom att räkna ut redan innan att du skulle fortsätta provocera?
För övrigt tror jag ingen som sitter på jsp höjer IQ standarden världen över, jag har aldrig träffat någon intelligent människa på jsp och kommer aldrig göra det heller. Och de minst trevliga och minst smarta är för övriga svenskar i er ålder... bara dryga, stöddiga hiphop wannabes som knarkar.
Logiskt tänkande, vilka svåra ord du använder... har du ordboken framför dig... eller kör du ett lexikon online? För lite duktig är du väl med ditt logiska tänkande?