d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 - Släppt 15:e Maj > Riktiga Officiella Tråden.
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 16 2012 02:43am
Quote (grimsson @ 16 May 2012 03:28)
mke krångel eller ?


en del.


grabbar igår kväll när jag ÄÄÄNTLIGEN lyckats montera min nya burk (lol) så visar det sig att bildskärmssladden till benq 24'' som medföljde är VGA-kabel, vilket inte grafikkortet har stöd för (ej heller moderkortet btw).
Vad ska jag ha för sladd, ska ner på stan asap o köpa!

Pinsen e i tre rader , typ 3*8 sen 2*2 fyrkanter vid sidan om. Lite plattare och bredare än VGA annars ser dom rätt lika ut.
HELP
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 16 2012 03:44am
vi behöver en söt tjej här, on topic (d3 tårta)

Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 16 2012 03:58am
åh vilken tjej :)


Damn har nu inhandlat vad som ska vara rätt DVI sladd. Nu får jag "No signal detected" på skärmen. Hoppas verkligen inte jag dragit nåt fel inne i burken :(
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 16 2012 08:01am
hej vet någon hur man tradar guld på d3? hur går det till??

lmk pls
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 16 2012 11:30am
Quote (Ekaan @ 16 May 2012 16:01)
hej vet någon hur man tradar guld på d3? hur går det till??

lmk pls


man lägger till dom som vän, sen så skapar dom party med en
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 16 2012 12:05pm
Quote (c00kie_m0nster @ 16 May 2012 18:30)
man lägger till dom som vän, sen så skapar dom party med en


och sen? =P
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 16 2012 12:10pm
hoppas d3 är kul :cry:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 16 2012 12:17pm
Quote (SpAz. @ 16 May 2012 19:10)
hoppas d3 är kul :cry:


aa det är är det
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
May 23 2012 11:34am
Nån som kan hjälpa mig med butcher i inferno? är en monk
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 11:39am
Quote (Ekaan @ 16 May 2012 16:01)
hej vet någon hur man tradar guld på d3? hur går det till??

lmk pls


addar varandra på friendlist --> joinar samma game --> tradewindow --> add gold --> recieve fg --> accepta trade :) elr vem nu som ger först
Go Back To Svenska Topic List
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll