d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Realm Of The Mad God > Någon Som Spelar?
Prev1789101114Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 26 2012 05:10am
Sorc är rätt nice och lira!
Member
Posts: 205,367
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 26 2012 05:15am
Drog 20 med paladin, suicide..

lvl 20 rogue nu, what 2 do


streamar detta btw LOL
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 26 2012 05:17am
Quote (Marcusd0 @ 26 Apr 2012 13:15)
Drog 20 med paladin, suicide..

lvl 20 rogue nu, what 2 do


streamar detta btw LOL


du slutar vara en sån jävla homo och ts/msn


Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 26 2012 05:18am
Quote (Marcusd0 @ Apr 26 2012 12:15pm)
Drog 20 med paladin, suicide..

lvl 20 rogue nu, what 2 do


streamar detta btw LOL


Vad heter du på RotMG? + vilken server lirar du på?

Heter MaineCoon lvl 20 sorc EUWest
Member
Posts: 205,367
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 26 2012 05:20am
Quote (Kerzhakov @ 26 Apr 2012 13:18)
Vad heter du på RotMG? + vilken server lirar du på?

Heter MaineCoon lvl 20 sorc EUWest


Gothenburg.. Spelar @ EUWest jag med
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 26 2012 05:32am
Quote (Marcusd0 @ 26 Apr 2012 13:20)
Gothenburg.. Spelar @ EUWest jag med


Umadnoobs
vinner, epic loot alltid.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 26 2012 05:37am
Hjälp mig me ts, vet inte hur ja gör xd
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Apr 26 2012 06:19am
Quote (Kerzhakov @ 26 Apr 2012 13:10)
Sorc är rätt nice och lira!


sorc är rätt dålig, den är som en wizard fast den skjuter inte lika snabbt, har en spell som skadar mindre, skjuter ett skott istället för två etc etc
man kommer längst på att börja med en wizard och farma, den är även lättast o få in skada på bossar med, använder man spellen rätt så skadar den väldigt mycket
själv har jag paladin, knight, wizard, mystic med amulet, fett skönt! :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 26 2012 06:30am
Quote (Tixon @ 26 Apr 2012 14:19)
sorc är rätt dålig, den är som en wizard fast den skjuter inte lika snabbt, har en spell som skadar mindre, skjuter ett skott istället för två etc etc
man kommer längst på att börja med en wizard och farma, den är även lättast o få in skada på bossar med, använder man spellen rätt så skadar den väldigt mycket
själv har jag paladin, knight, wizard, mystic med amulet, fett skönt! :)


jag kör wizard, lootar en massa påsar som en boss.

stackar inte pots?
har ju snart fyllt min jävla kista med dom
Member
Posts: 205,367
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 26 2012 06:32am
Quote (Tixon @ 26 Apr 2012 14:19)
sorc är rätt dålig, den är som en wizard fast den skjuter inte lika snabbt, har en spell som skadar mindre, skjuter ett skott istället för två etc etc
man kommer längst på att börja med en wizard och farma, den är även lättast o få in skada på bossar med, använder man spellen rätt så skadar den väldigt mycket
själv har jag paladin, knight, wizard, mystic med amulet, fett skönt! :)


dn8
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101114Next
Add Reply New Topic New Poll