Quote (Jewhannes @ Apr 24 2012 07:36pm)
http://piclair.com/data/0bqbw.jpg

Vad hette du den laddern?

Fräsigt gamename btw, i år kör vi på Team Sweden / #1 som game dock

Quote (PlaaD @ Apr 24 2012 08:05pm)
Pwned.
Överväger nästan om man ska spela reset ''seriöst'' för första gången sedan typ S4(?).
Tänker dock inte spela med er då jag får aids av att sitta vid en dator så länge som det krävs för att få va med i ert team

Hehe du är iaf välkommen i brs!
