Quote (SCXiao @ 11 Apr 2012 21:08)
Legat på det stadiet i 6 år and counting

Själv ligger man på att röka på fester aldrig... Tror jag varit där i en sisådär 21 år nu.
Quote (kr3wie @ 6 Apr 2012 00:27)
För viktuppgång, ja?
Fö, grymt bra. Ångrar sig ganska brutalt att man började röka, känner dock inte motivation nog att sluta, röker ca ett paket/dag. Den dagen jag får barn, eller blir tillsammans med en kvinna som jag älskar, och som absolut inte gillar rökandet kommer jag förmodligen dock sluta.
Det låter vettigt

Härligt att höra några vettiga ord.
This post was edited by Litttle_Brother on Apr 11 2012 01:11pm