d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dags Att Sluta Röka
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Apr 11 2012 12:38pm
jag började röka cigaretter efter jag slutade röka braj
saknade det dära rökandet på nått sätt ändå!

Först var det
"Neejdå jag ska bara röka på fester.. ibland"
Sen var det
"Nääfan jag röker bara på helgerna"
Sen var det
"Man kan ju fan inte glida runt i bilen utan en cigg i mungipan heller!! Äh, en cigg eller fem om dagen sådär e väl inte så farligt"
Fast nu har jag inte rökt på flera dagar!
Men allt det här skrivandet om rök fick mig att inse att jag behöver det.... nu..

This post was edited by BraSma on Apr 11 2012 12:41pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Apr 11 2012 12:58pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 11 2012 01:05pm
Quote (BraSma @ 11 Apr 2012 20:38)
jag började röka cigaretter efter jag slutade röka braj
saknade det dära rökandet på nått sätt ändå!

Först var det
"Neejdå jag ska bara röka på fester.. ibland"
Sen var det
"Nääfan jag röker bara på helgerna"
Sen var det
"Man kan ju fan inte glida runt i bilen utan en cigg i mungipan heller!! Äh, en cigg eller fem om dagen sådär e väl inte så farligt"
Fast nu har jag inte rökt på flera dagar!
Men allt det här skrivandet om rök fick mig att inse att jag behöver det.... nu..


lol brasma <3
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Apr 11 2012 01:08pm
Quote (BraSma @ 11 Apr 2012 20:38)
jag började röka cigaretter efter jag slutade röka braj
saknade det dära rökandet på nått sätt ändå!

Först var det
"Neejdå jag ska bara röka på fester.. ibland"
Sen var det
"Nääfan jag röker bara på helgerna"
Sen var det
"Man kan ju fan inte glida runt i bilen utan en cigg i mungipan heller!! Äh, en cigg eller fem om dagen sådär e väl inte så farligt"
Fast nu har jag inte rökt på flera dagar!
Men allt det här skrivandet om rök fick mig att inse att jag behöver det.... nu..


Legat på det stadiet i 6 år and counting B)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 11 2012 01:10pm
Quote (SCXiao @ 11 Apr 2012 21:08)
Legat på det stadiet i 6 år and counting B)


Själv ligger man på att röka på fester aldrig... Tror jag varit där i en sisådär 21 år nu.



Quote (kr3wie @ 6 Apr 2012 00:27)
För viktuppgång, ja?

Fö, grymt bra. Ångrar sig ganska brutalt att man började röka, känner dock inte motivation nog att sluta, röker ca ett paket/dag. Den dagen jag får barn, eller blir tillsammans med en kvinna som jag älskar, och som absolut inte gillar rökandet kommer jag förmodligen dock sluta.


Det låter vettigt :)

Härligt att höra några vettiga ord.

This post was edited by Litttle_Brother on Apr 11 2012 01:11pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Apr 11 2012 01:13pm
Quote (Litttle_Brother @ 11 Apr 2012 21:10)
Själv ligger man på att röka på fester aldrig... Tror jag varit där i en sisådär 21 år nu.





Det låter vettigt :)

Härligt att höra några vettiga ord.


Nä man måste faktiskt gå på fester innan man kan placera sig i det stadiet
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 11 2012 01:20pm
Quote (SCXiao @ 11 Apr 2012 21:13)
Nä man måste faktiskt gå på fester innan man kan placera sig i det stadiet


:rofl:

Hur går det för dig annars då Spazzis? Lyckas du hålla sugen nere?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 16 2012 06:56am
Quote (PlaaD @ 11 Apr 2012 21:20)
:rofl:

Hur går det för dig annars då Spazzis? Lyckas du hålla sugen nere?

nej jag fylleröker och tar mig en cigg då och då igen.
aka fail. har inte motivationen antar jag för spec jobbigt fysiskt e de inte
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 16 2012 07:03am
ge mig cigarettter nuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Har ej råd att köpa HAHAHHAHAHa
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 16 2012 07:32am
Quote (SpAz. @ Apr 16 2012 01:56pm)
nej jag fylleröker och tar mig en cigg då och då igen.
aka fail. har inte motivationen antar jag för spec jobbigt fysiskt e de inte


Hah!

Det är nu du ska lägga ner isåfall för det blir jobbigt fysiskt när du trillat ner djupare ;)

Go Back To Svenska Topic List
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll