Quote (Ekaan @ 9 Oct 2011 19:35)
hehe hade varit nere i stockholm då har jag för mig sen när jag kom upp igen så var alla bannade osv
brukar ta bort kinesen typ 2 veckor innan reset ^^ så blir väl om någon dag
mf bot?
verkar vara mer profit i lvla upp chars med bra namn och sen sälja
E: sry för offtopic oliwer
This post was edited by K1NGEN on Oct 9 2011 11:37am