d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1789101154Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 9 2011 11:36am
Quote (Ekaan @ 9 Oct 2011 19:35)
hehe hade varit nere i stockholm då har jag för mig sen när jag kom upp igen så var alla bannade osv
brukar ta bort kinesen typ 2 veckor innan reset ^^ så blir väl om någon dag


mf bot?

verkar vara mer profit i lvla upp chars med bra namn och sen sälja

E: sry för offtopic oliwer

This post was edited by K1NGEN on Oct 9 2011 11:37am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 11:41am
Quote (K1NGEN @ Oct 9 2011 06:36pm)
mf bot?

verkar vara mer profit i lvla upp chars med bra namn och sen sälja

E: sry för offtopic oliwer


Np, diskutera saker är skoj B)
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 11:44am
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 19:41)
Np, diskutera saker är skoj B)


4 chizzle ma nizzle.

sorken är gearad och klar nu :D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 11:45am
Quote (Dreamfuel @ Oct 9 2011 06:44pm)
4 chizzle ma nizzle.

sorken är gearad och klar nu :D


Se till att hon inte tagggar till Baal bara, behöver 4er BP för 98orna :P
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 11:46am
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 19:45)
Se till att hon inte tagggar till Baal bara, behöver 4er BP för 98orna :P


Hon väntar tålmodigt i throne :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 07:21am
Quote (Dreamfuel @ Oct 9 2011 06:46pm)
Hon väntar tålmodigt i throne :)


Så som det ska vara.. Men vart är hon nu?
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 10 2011 07:24am
Quote (PhearCIII @ 10 Oct 2011 15:21)
Så som det ska vara.. Men vart är hon nu?


Dealm Rown.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 10:05am
Glömde en regel btw, Team Sweden medlemmar har alltid förtur i Brs, så om t.ex. någon som inte lirat med oss första natten är med i Brs och en som var med första natten kommer och vill ha plats så får denne givetvis förtur, och sen så kommer vi ha en WL, så folk som vill spela får ställa sig och vänta tills ledig slot, folk som blev kickade ur runs pga medlem som ska spela i Brs ställs först i kön :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 10 2011 10:07am
Quote (PhearCIII @ Oct 10 2011 06:05pm)
Glömde en regel btw, Team Sweden medlemmar har alltid förtur i Brs, så om t.ex. någon som inte lirat med oss första natten är med i Brs och en som var med första natten kommer och vill ha plats så får denne givetvis förtur, och sen så kommer vi ha en WL, så folk som vill spela får ställa sig och vänta tills ledig slot, folk som blev kickade ur runs pga medlem som ska spela i Brs ställs först i kön :P


:blush:
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Oct 10 2011 10:09am
Quote (PhearCIII @ 10 Oct 2011 18:05)
Glömde en regel btw, Team Sweden medlemmar har alltid förtur i Brs, så om t.ex. någon som inte lirat med oss första natten är med i Brs och en som var med första natten kommer och vill ha plats så får denne givetvis förtur, och sen så kommer vi ha en WL, så folk som vill spela får ställa sig och vänta tills ledig slot, folk som blev kickade ur runs pga medlem som ska spela i Brs ställs först i kön :P


Jag har förtur 'cuz Oli >
Go Back To Svenska Topic List
Prev1789101154Next
Add Reply New Topic New Poll