Quote (1000 @ 25 Oct 2011 11:17)
nej de har jag inte gjort !!
men haft sex ute? JA!
http://www.youtube.com/watch?v=V8rZWw9HE7o
ja men det e ju inte samma sak, det e inte lika skambelagt att sexa i skogen!
att tajja ensam på en stubbe, det är mer pinsamt att ha gjort/göra!
btw, tycker du hängröven på din avatar e snygg? :S