Quote (fohza @ 16 Jun 2011 21:20)
Dina argument? Du har inga argument, däremot har jag argumenterat rätt flitigt på egen hand. Dina inlägg består mest av rage, personangrepp och nazist-beskyllningar. När du dessutom kallar mig för dyslektiker och erbjuder mig lektioner i ortografi har jag svårt att tro att du är annat än ett troll. Du verkar inte veta vad versal är, stavar som en tioåring och tror att det är korrekt att byta rad så fort du skrivit klart en mening. Trodde jag skulle få ut en gnutta iallafall av denna debatten, men du verkar inte vara på min nivå tyvärr.
När du dessutom är lika förutsägbar som dum är det rätt ointressant att försöka bilda dig.
eftersom du inte verkar vara läskunnig så ser du inga argument
du är alltså dyslektiker
snacka om rage i ditt fall
du är ett efterblivet troll och när du försvinner härifrån så kommer ingen att sakna dig
försök att lära dig läsa något mer komplext än kalle anka...
du har rätt i att jag inte befinner mig på dina låga nivå där allt ses från ett grodperspektiv
Quote (fohza @ 16 Jun 2011 21:47)
Du syftar alltså på att jag bytar rad själv ibland? Herregud, du är ju till och med dummare än Xpd. Du ser alltså inte skillnaden på ett inlägg av mig eller ett inlägg från Xpd? Byta rad gör man för att dela in sin text i stycken och inte varje gång man är klar med sin mening.
Kom tillbaka när du vill diskutera något på allvar grabben.
detta är ingen skoluppsats och därför behöver man inte nyttja versaler eller applicera korrekt styckeindelning
symptomatiskt för dyslektiker är total rigiditet vid de få regler de med stor möda lärt sig
du verkar också autistisk med din totala oförmåga att se andras argument
jag tycker du skall vara stolt som ändå kommit så här långt, trots de begränsningar du besitter
g j ?
Quote (fohza @ 16 Jun 2011 22:11)
Still, man behöver inte bete sig som ett sandlåde-barn och kuka ur fullständigt för att någon argumenterar emot en. Jag är alltid öppen för diskussioner om allt möjligt då jag anser mig vara allmänbildad och har bred kunskap om många ämnen. Pajkastning tröttnar jag däremot rätt snabbt på.
Förstår inte varför du lägger dig i förresten, tror läraren kan försvara sig själv utan att hans fanboys ska behöva komma till undsättning.

eftersom du inte kan ta till dig några nya argument så är du allt annat än öppen för diskussion
du är en oerhört obegåvad individ som bara kommer hit och kör rage utan att veta något om det som pågår här
du är verkligen efterbliven i ordets sanna bemärkelse(skriver stort så att även en dyslektiker som du kan se vad som menas)
Quote (Mikob @ 16 Jun 2011 22:26)
Inte så konstigt att han gör det då den faktist är helt värdelös här inne? Och i alla andra trådar för den delen.
lol - vågar du titta fram nu din lille fanboy
du har ju ingen cred alls på swesub - du är för obegåvad helt enkelt...
This post was edited by xpd-trader on Jun 17 2011 12:28am